  • 1. Data: 2011-11-11 22:23:12
    Temat: czyje to ubezpieczenie?
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    Hej.

    Pytanie chyba będzie z gatunku bardzo nietypowych.

    Jaki zakład ubezpieczeń ma dowód zawarcia ubezpieczenia pojazdu z formie
    dwukartkowej książeczki szerszej niż wyższej (czyli poziomej, ew.
    landscape) otwieranej wzdłuż lewego (czyli tego krótszego) boku?
    Książeczka wykonana jest z twardszego papieru (coś jak na wizytówki).
    Numer polisy OC jest tam chyba na drugiej stronie.

    Całość jest typowej wielkości (czyli do schowania w dowodzie
    rejestracyjnym).

    Z góry dzięki za odpowiedź,
    Jacek

  • 2. Data: 2011-11-11 22:37:50
    Temat: Re: czyje to ubezpieczenie?
    Od: krz <a...@g...pl>

    W dniu 2011-11-11 22:23, Jacek Zapala pisze:
> [...]
    > Numer polisy OC jest tam chyba na drugiej stronie.
    >
    > Całość jest typowej wielkości (czyli do schowania w dowodzie

    A jaka nazwa ubezpieczalni widnieje na wspomnianym dowodzie

  • 3. Data: 2011-11-11 22:42:08
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    On Fri, 2011-11-11 at 22:37 +0100, krz wrote:

    > A jaka nazwa ubezpieczalni widnieje na wspomnianym dowodzie

    No właśnie o to jest pytanie :-)

  • 4. Data: 2011-11-11 22:58:24
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Wlasnie taka polise dostalem jak auto kupowalem pol roku temu. Wydaje mi
    sie, ze to byla Warta.

    Dysiek

  • 5. Data: 2011-11-12 00:16:38
    Od: marcin <l...@k...cwo>

> [...]
    > Numer polisy OC jest tam chyba na drugiej stronie.
    >
    > Całość jest typowej wielkości (czyli do schowania w dowodzie

    Link 4

  • 6. Data: 2011-11-12 10:26:37
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-11-12 00:16, marcin pisze:

    > Link 4

    Liberty też takie daje.

    Pozdrawiam !

  • 7. Data: 2011-11-12 12:03:53
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    On Sat, 2011-11-12 at 00:16 +0100, marcin wrote:

    > Link 4

    Dzięki. Wprawdzie odpowiedź nie była trafiona, ale gdy zadzwoniłem do
    Link 4 to dziewczyna nakierowała mnie na rozwiązanie.

    Otóż można zarejestrować się na stronie ufg.pl a następnie zapytać o OC
    podając numer rejestracyjny samochodu. Po chwili nadeszła odpowiedź -
    Hestia. Nawet numer polisy się zgadza.

    A problem wziął się stąd, że na oświadczeniu nie zapisałem u jakiego
    ubezpieczyciela sprawca miał OC.

    Dzięki wszystkim.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 8. Data: 2011-11-12 13:08:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 12.11.2011 12:03, Jacek Zapala pisze:
> [...]
    >
    > Otóż można zarejestrować się na stronie ufg.pl a następnie zapytać o OC
    > podając numer rejestracyjny samochodu. Po chwili nadeszła odpowiedź -

    Mialem to zaproponowac, ale stwierdzilem, ze gdybys znal numer
    rejestracyjny to nie zadawalbys tak glupiego pytania. Albo przynajmniej
    podal wiecej danych.