    From: Jacek Zapala <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czyje to ubezpieczenie?
    Date: Sat, 12 Nov 2011 12:03:53 +0100

    On Sat, 2011-11-12 at 00:16 +0100, marcin wrote:

    > Link 4

    Dzięki. Wprawdzie odpowiedź nie była trafiona, ale gdy zadzwoniłem do
    Link 4 to dziewczyna nakierowała mnie na rozwiązanie.

    Otóż można zarejestrować się na stronie ufg.pl a następnie zapytać o OC
    podając numer rejestracyjny samochodu. Po chwili nadeszła odpowiedź -
    Hestia. Nawet numer polisy się zgadza.

    A problem wziął się stąd, że na oświadczeniu nie zapisałem u jakiego
    ubezpieczyciela sprawca miał OC.

    Dzięki wszystkim.

    Pozdrawiam,
    Jacek