  • 1. Data: 2013-11-13 22:46:04
    Temat: czyja wina? :D
    Od: "stachu" <s...@m...kom>

    http://www.youtube.com/watch?v=KsNTRhFXYxs

  • 2. Data: 2013-11-13 22:52:37
    Temat: Re: czyja wina? :D
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    On 11/13/2013 10:46 PM, stachu wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=KsNTRhFXYxs

    Na msze powinien dać. By się tym pudełkiem wywalił
    do góry nogami to nie było by za wesoło.

    Mnie zastanawia dlaczego przy wjeździe na drogę
    2 pasmową większość od razu zaczynają wyprzedzać.
    Nie patrzą w lustra. Oni wyprzedzają przy prędkości
    60-90 km/h wjeżdzając na lewy pas. Za takie coś
    powinno się upierdalać lusterka.

  • 3. Data: 2013-11-13 22:52:41
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=KsNTRhFXYxs

    Przecież nie tej panienki co jechała swoim pasem. Idiotyczne pytanie.

  • 4. Data: 2013-11-13 23:20:26
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Megrims wrote:

    > Za takie coś
    > powinno się upierdalać lusterka.

    Zadna kara - przeciez i tak nie sa im one potrzebne.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2013-11-13 23:47:40
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie patrzą w lustra. Oni wyprzedzają przy prędkości
    > 60-90 km/h wjeżdzając na lewy pas. Za takie coś

    przeciez mogl spokojnie jechac tym pasem co jechal tak jak ten bialy przed
    nim, ale nie, musi na lewo od razu...
    moze sie nauczy, dobrze ze nikomu nic sie nie stalo

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2013-11-14 00:16:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello stachu,

    Wednesday, November 13, 2013, 10:46:04 PM, you wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=KsNTRhFXYxs

    Jasne, ze Twoja :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2013-11-14 00:49:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 Nov 2013 22:52:41 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > Przecież nie tej panienki co jechała swoim pasem. Idiotyczne pytanie.

    Idiotyczne. Przeciez wszystkim wiadomo ze w razie krzyzowania sie
    kierunkow ruchu pierwszenstwo ma ten z prawej strony :-P

    Poza tym okolicznosci wyraznie wskazywaly na taki koniec, wiec trzeba
    bylo wciskac hamulec zamiast klaksonu. Na szczescie wszystko jest na
    tasmie :-)

    No i potraktuj to jako kare za kapelusznicze blokowanie lewego pasa
    :-P

  • 8. Data: 2013-11-14 08:34:14
    Od: p...@g...com

    --Poza tym okolicznosci wyraznie wskazywaly na taki koniec, wiec trzeba bylo wciskac
    hamulec zamiast klaksonu.

    hamulec ? przeciez ten ze srodkowego nie zmienial pasa ot tak sobie tylko dlatego ze
    przed nim cos powoli jechalo (predkosc tego na lewym i srodkowym zblizona) w momencie
    jak ten maly wskoczyl na srodkowy bylo juz pozamiatane ... ale mozna bylo dociagnac
    do tego co zszedl na lewy i maly musialby wtedy poczekac ...

    --Na szczescie wszystko jest na tasmie :-) No i potraktuj to jako kare za
    kapelusznicze blokowanie lewego pasa :-P J

    to sie zgadza tez nie lubie takich typkow co sie ciagna na lewym i nie wyprzedzaja
    :-)

    P.

  • 9. Data: 2013-11-14 09:08:36
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Idiotyczne. Przeciez wszystkim wiadomo ze w razie krzyzowania sie
    > kierunkow ruchu pierwszenstwo ma ten z prawej strony :-P

    Chyba ci się paragrafy pomyliły :P

    > Poza tym okolicznosci wyraznie wskazywaly na taki koniec, wiec trzeba
    > bylo wciskac hamulec zamiast klaksonu. Na szczescie wszystko jest na
    > tasmie :-)

    Wciśniecie hamulca niczego by już nie zmieniło. Idiota z tej Micry czy czego
    tam był zbyt szybki.
    Gdyby klaksonu użył trochę wcześniej...ale któż mógł przypuszczać, że takim
    przecinakiem pójdzie ?

    > No i potraktuj to jako kare za kapelusznicze blokowanie lewego pasa

    Tak ? Ja nie widzę, żeby ktoś z tyłu napierał na zderzak, a od tych na
    środkowym jedzie szybciej, tak więc jestem pewny, że karę dostanie kto inny
    :P
    My wiemy jak było i nie idzicie ta drogą, J.F. nie idzcie ta drogą ;)

  • 10. Data: 2013-11-14 14:24:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 14 Nov 2013 09:08:36 +0100, Czesław Wiśniak

    > Chyba ci się paragrafy pomyliły :P

    Jemu nie, ale wielu uważa "regułę prawej ręki" (brrr, czy już wspominałem
    że na ten skrót mnie trzęsie?) za mantrę w każdym momencie.

    > Wciśniecie hamulca niczego by już nie zmieniło.
    > Idiota z tej Micry czy czego tam był zbyt szybki.
    > Gdyby klaksonu użył trochę wcześniej...ale któż
    > mógł przypuszczać, że takim przecinakiem pójdzie ?

    Jak się jest biernym bezmyślnym ignorantem za kółkiem, to się nie
    przypuszcza (OK, czasem się można zamyślić, ale nie na lewym pasie do
    diaska). Większosć niestety najpierw trąbi, a potem reaguje. Efekt jest
    jaki jest.

    --
    Pozdor Myjk