    From: "Horpyna" <h...@c...jar.ua>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: czy w europie?
    Date: Mon, 9 Jun 2014 00:30:59 -0000
    <lmih3a$rqm$1@node1.news.atman.pl> <lmih5k$rqm$2@node1.news.atman.pl>
    <lmj1j1$ov$1@dont-email.me> <lmk3h4$g58$1@node1.news.atman.pl>
    <lmltda$ccn$1@dont-email.me> <lmmt03$ffl$1@node2.news.atman.pl>
    <lmn2pe$l83$1@dont-email.me> <lmnu9r$jk0$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <lmpage$v4o$2@node1.news.atman.pl> <lmq6fr$tn0$1@node1.news.atman.pl>
    <lmq6rf$qhg$1@node2.news.atman.pl> <lmqjq6$8sa$1@node2.news.atman.pl>
    <lms49v$sbk$2@node1.news.atman.pl> <lmsqi2$efm$1@node2.news.atman.pl>
    <lmt2lp$t5r$1@node1.news.atman.pl> <lmt4d6$ofm$1@node2.news.atman.pl>
    <lmt50t$p2b$1@node2.news.atman.pl> <lmt7a6$22g$1@node1.news.atman.pl>
    <ln01c1$t8m$1@node1.news.atman.pl> <ln0gcv$2i3$1@node2.news.atman.pl>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    news:ln1j4p$vj7$1@speranza.aioe.org...

    > To zalezy, ludzie dostali do rak narzedzie wladzy, problem w tym ze go nie
    > uzywaja (nie ida na wybory), podoba mi sie ostatnia akcja sugerujaca wybór
    > kogos z poza obecnie rzadzacych, genialne w swojej prostocie, obecnych juz
    > znamy wiec wiemy ze nic dobrego z tego nie bedzie, nowi albo beda tacy
    > sami (gorzej chyba juz byc nie moze) albo lepsi.

    a nie wolal bys decydowac sam za siebie?

    > Co do religii to jako ateista po obejrzeniu filmiku (link ponizej) mam
    > pewne watpliwosci, fakt ze ludzie inteligentni trzezwo myslacy nie
    > potrzebuja czegos takiego jak wiara w stwórce czy ze po smierci jest cos
    > jeszcze albo po prostu ze nasza egzystencja ma jakis cel, ale jak to Jan w
    > tym watku ujal:

    dzis juz tylko niektorzy uzywaja lopaty, dlatego wiekszosc potrzebyje
    demokracji.

    > Ci drudzy potrzebuja wiary.

    wiary, czy religii? bo to istotna roznica, zwlaszcz, ze wraz ze wzrostem
    rozumienia swiata, wzrasta potrzeba sacrum..

    > Nie do konca zgadzam sie z koncowym wnioskiem tego wykladu, znaczy
    > przyznaje mu racje ale nie usmiecha mi sie taka opcja.
    > https://www.youtube.com/watch?v=lWIpFvGrNak

    nic na to chwilowo nie poradzisz... dzis jest tak samo jak bylo w
    starozytnym egipcie czy babilonie, tylko argumenty inne.

    --
    *