  • 21. Data: 2010-07-06 00:10:16
    Temat: Re: czy to jakas zorganizowana akcja?
    Od: <s...@a...pl>

    > Znacie jakąś gospodarkę, która upadła, bo ceny spadały?

    Może nie upadła, ale ma bardzo poważne problemy od wielu lat - Japonia. Ceny tam
    spadają od dawien dawna. Póki co kolejne rządy z deflacją nie są w stanie
    poradzić.

  • 22. Data: 2010-07-06 00:16:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Jul 2010 00:10:16 +0200, <s...@a...pl>

    >Może nie upadła, ale ma bardzo poważne problemy od wielu lat - Japonia. Ceny tam
    >spadają od dawien dawna. Póki co kolejne rządy z deflacją nie są w stanie
    >poradzić.

    A zadluzenie - 120% PKB.

    J.

  • 23. Data: 2010-07-06 00:25:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Jul 2010 00:08:17 +0200, <s...@a...pl>

    >A na takich oświadczeniach trzeba się podpisać, czy napisać własnoręcznie i
    >czytelnie swoje imię i nazwisko? Jak to pierwsze to można napisać i Myszka Miki,
    >jesli ktoś ma taki podpis (jak ja na KK :D).

    Trzeba podac nazwisko, adres, typ pieca, numer seryjny, no i podpisac
    sie.

    Ale kto ma sprawdzac czy obywatel naprawde nazywa sie Jakub Puchatek,
    tego minister nie podal.

    J.

  • 24. Data: 2010-07-06 01:08:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Cavallino pisze:

    > Dopłaty do emerytur wcześniejszych, wydatki na policję drogową,
    > subwencje dla partii politycznych, diety i wynagrodzenia wszelkiej
    > "władzy".
    > Dużo tego.

    Obawiam się że w porównaniu z wpływami z akcyzy to będą grosze.

  • 25. Data: 2010-07-06 13:59:01
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > No i o tyle samo zmniejszyć wydatki budżetu, oczywiście.
    > Proponuję, żebyś jako pomysłodawca pierwszy wskazał, co obciąć :)

    przedwczesne emerytury, doplaty dla gornictwa, hutnictwa, senat, polowe
    urzedniczego systemu wywalic na bruk.

    Nie dosc, ze koszty budzetowe beda nizsze to jeszcze ta masa ludzi zabierze
    sie za jakas produktywna robote

    Icek

  • 26. Data: 2010-07-06 14:01:52
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Po pierwsze, to miał napisać pomysłodawca :)

    napisalem ;)

    > Po drugie, dla większości z powyższych propozycji, zwłaszcza zaś owych
    > "wynaglodzeń wszelkiej władzy", pytaniem kluczowym nie jest nawet nie
    > co obciąć, tylko - jak...

    rowno po polowie.

    Wiesz, ze we wroclawiu podobno koszt utrzymania podatku od psa kosztuje
    wiecej niz wplywy z tego podatku. Kasujesz podatek, za tym idzie skasowanie
    pewnie parudziesieciu etatow, uproszczenie systemu i co mamy w efekcie ?
    Mniejsze koszty.

    Kasujesz 2/3 z ustawy o podatku dochodowym i VAT i mozesz 2/3 urzednikow
    skarbowych wywalic na bruk. Nie mowie juz o tych od wydawania debilnych
    interpretacji trudnego debilnego prawa.

    Icek

  • 27. Data: 2010-07-06 14:03:42
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Obawiam się że w porównaniu z wpływami z akcyzy to będą grosze.

    ZUS/KRUS - 30-35mld
    koszt pensji urzednikow w kraju - 25mld

    wplyw a zkcyzy - 25 mld

    Icek

  • 28. Data: 2010-07-06 14:23:54
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 5 Lip, 16:47, Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO]
    [malpa]transkomp.com> wrote:

    > Taaaak, a panstwo bedzie sie utrzymywac z czego?

    A co to jest "państwo"? :)

  • 29. Data: 2010-07-06 14:26:06
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 6 Lip, 00:25, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > sie.
    >
    > Ale kto ma sprawdzac czy obywatel naprawde nazywa sie Jakub Puchatek,

    Bo i po co? Od czego są kreatywni urzędnicy :D

  • 30. Data: 2010-07-06 14:26:10
    Od: PaPi <...@...3>

    > Wiesz, ze we wroclawiu podobno koszt utrzymania podatku od psa kosztuje
    > wiecej niz wplywy z tego podatku.

    Podobno to ludzie na Marsa maja poleciec.

    > Kasujesz podatek, za tym idzie skasowanie
    > pewnie parudziesieciu etatow, uproszczenie systemu i co mamy w efekcie ?
    > Mniejsze koszty.

    Jakzesz ty wyliczyl ze w kilkusettysiecznym Wroclawiu rejestracja
    podatku od psa zajmuje sie parudziesieciu ludzi ?

    > Kasujesz 2/3 z ustawy o podatku dochodowym i VAT i mozesz 2/3 urzednikow
    > skarbowych wywalic na bruk.

    Buahahaha :-)
    Utrzymanie aparatu sciagania VAT baaaaardzo naciagajac - bo wciagnijmy
    cala policje podatkowa w to - to okolo 1-2% kasy jaka panstwo ma z VAT.