  • 41. Data: 2010-07-06 16:35:10
    Temat: Re: czy to jakas zorganizowana akcja?
    Od: PaPi <...@...3>

    > nie no pewnie, masz racje. Do czasu jak ten elektorat bedzie wiekszy niz Ci
    > co na nich placa nic sie nie zmieni.

    Poki co to raczej ten elektorat bedzie coraz bardziej liczny.

    > nie, to jest kwota wynagrodzen rocznych i premii pracownikow budzetowki (bez
    > emerytur, doplat i takich tam).

    :-)
    Czyli policzyles WSZYSTKICH zatrudnionych w sferze budzetowej -
    nauczycieli, policjantow, celnikow, urzednikow.
    Co to ma wspolnego z wyliczeniami o oszczednosciach ?

  • 42. Data: 2010-07-06 16:47:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    Co to za brednie?
    Te dopłaty to są za emerytury wcześniejsze niż 65 latków.
    Gdyby wszyscy przechodzili normalnie, dopłaty byłyby zbędne.

    > nie no pewnie, masz racje. Do czasu jak ten elektorat bedzie wiekszy niz
    > Ci
    > co na nich placa nic sie nie zmieni.

    Alternatywą jest brak wypłat dla emerytów w ogóle, bo w końcu budżet nie
    będzie w stanie dopłacić.

  • 43. Data: 2010-07-06 17:40:56
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Masz to niego linka jakiegos ?

    pod reka nie mam ale jak sie bede jutro moze nudzil to poszukam

    > Pomyslales co bedzie sie dzialo z firmami, ktore kupuja np. czesci do
    > ich produkcji, ktore musze przejsc przez kilka/kilkanascie firm ?
    > Przeciez oznaczaloby to wzrost cen, im bardziej skomplikowany produkt (i
    > wymagajacy wiecej etapow produkcji) tym wyzsza jego cena.

    eeeee, cos mylisz podatki. Nie spowoduje to ani duzego uszczuplenia budzetu
    ani wzrostu obciazenia. Spowoduje to gwaltowny spadek poziomu
    skomplikowania. A chyba wlasnie o to chodzi

    Icek

  • 44. Data: 2010-07-06 17:46:23
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > :-)
    > Czyli policzyles WSZYSTKICH zatrudnionych w sferze budzetowej -
    > nauczycieli, policjantow, celnikow, urzednikow.
    > Co to ma wspolnego z wyliczeniami o oszczednosciach ?

    no jezeli skasujesz 1/2 urzednikow to zyskujesz 12,5 mld samych pensji.
    Sadze, ze drugie tyle z obslugi ich miejsca pracy. Z tego policjantow jest
    105 tys tylko (malo w porownaniu do innych balwanow opieprzajacych sie za
    panstwowe pieniadze)

    Icek

  • 45. Data: 2010-07-06 20:14:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-06, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Co to za brednie?
    > Te dopłaty to są za emerytury wcześniejsze niż 65 latków.
    > Gdyby wszyscy przechodzili normalnie, dopłaty byłyby zbędne.

    Obecnie już przestaje wystarczać kasy na zwykłe emerytury - i będzie się
    to pogłębiać.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 46. Data: 2010-07-07 14:07:39
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Obecnie już przestaje wystarczać kasy na zwykłe emerytury - i będzie się
    > to pogłębiać.

    mamy podobno najmniej aktywnych zawodowo w wieku produkcyjnym. A sytuacja
    idzie w ta gorsza strone

    Icek

  • 47. Data: 2010-07-13 01:06:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 6 Jul 2010 14:31:44 +0100, kamil napisał(a):

    > Po czym bezrobocie siega 20-kilku procent i w budzecie szybko zaczyna
    > brakowac pieniedzy na pomoc socjalna. Zapewne zasugerujesz obciecie pomocy
    > socjalnej, co spowoduje lawine bezdomnych, kradzieze, zamieszki na ulicach i
    > generalnie niezly burdel.

    Zapomniałeś dodać, że dzięki temu, iż podatki się zmniejszają, to ludzie
    pracujący mają sporo więcej pieniędzy, a zatem pojawia się zapotrzebowanie
    na pucybutów, którzy to rekrutują się z urzędasów.

    --