  • Data: 2012-03-15 17:17:50
    Temat: czy starsi ludzie powinni mieć prawo jazdy
    Od: "bagno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jedziemy sobie za jakimś gościem w smarcie. Jedzie z prędkością między
    30 a 40 km/h i jeszcze prawie cały trzyma nogę na hamulcu. Zjeżdzamy
    na pas do skrętu w lewo a gość nagle włącza PRAWY kierunkowskaz i pcha
    nam się przed maske. Wpuściliśmy go. W końcu skręcił, jedziemy dalej
    za nim, gość włącza znowu chyba prawy kierunkowskaz (nie wiem po cholere w
    sumie
    bo tam nie za bardzo było gdzie skręcić albo zjechać) i zaczyna zjeżdzać
    nie
    w prawo tylko na przeciwny pas. Tym pasem jechał akurat dupny tir. Mało
    brakowało
    a ze smarta zostałyby kawałki a przy okazji pewnie zahaczyłoby o nas. W
    końcu go
    wyprzedziliśmy i nie wiem co wyprawiał dalej. Pewnie powinniśmy to gdzieś
    zgłosić.