  • 1. Data: 2009-01-03 11:18:04
    Temat: Pękniety zatrzask 7-miesięczny Lenovo R61i
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    Witam grupowiczów i na wstępie życzę wszystkiego co najlepsze w nowym
    roku!

    Piszę na grupę ponieważ spotkała mnie przykra niespodzianka. Kilka
    miesięcy temu kupiłem laptopa Lenovo R61i. Około miesiąca wcześniej
    zaczęła pękać czarna obudowa naokoło metalowego zatrzasku. Z poczatku
    wyglądało to niewinnie a że nie jestem jakimś specjalnym estetą,
    komputer służy mi do pracy to nie zwracałem uwagi. Jednak pęknięcie
    systematycznie się powiększa i na tą chwilę wygląda tak:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0529795211de5ad
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/07bd5ca2e5d153f4
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa759fc7098f1c8c
    .html
    Czy któryś z grupowiczów może mi poradzić co robić w takim przypadku ?
    Czy jest to możliwe do zgłoszenia na gwarancji czy nie ma sensu ?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2009-01-03 11:27:51
    Temat: Re: Pękniety zatrzask 7-miesięczny Lenovo R61i
    Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl>

    Pawelek pisze:
> [...]
    > komputer służy mi do pracy to nie zwracałem uwagi. Jednak pęknięcie
    > systematycznie się powiększa i na tą chwilę wygląda tak:

    Ja w swoim staruszku (śp. Omnibook 6000) prawie identyczne pęknięcie
    potraktowałem poxiliną i trzymało to całe wakacje, do czasu aż laptop
    umarł - ale sądze że wytrzymało by dłużej, myśle że pomoże i u Ciebie,
    ale uprzednio warto oczyścić miejsce klejenia acetonem albo w miare
    możliwości zmatowić papierem sciernym

    Jeśli masz pod ręką tylko kropelke czy supergluta możesz spróbować, pod
    warunkiem że niema tam ubytku - wtedy pomoże jedynie pixilina

    Pozdrawiam,
    --
    _ _ ___ ___ ___ ___
    \_/|___|___|_| |___| mail[at]vcore.pl

  • 3. Data: 2009-01-03 11:34:44
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Pawelek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    >Czy jest to możliwe do zgłoszenia na gwarancji czy nie ma sensu ?

    zgłaszaj nie czekaj

  • 4. Data: 2009-01-03 13:05:07
    Od: dusha <t...@d...pl>

    Pawelek pisze:

    > Piszę na grupę ponieważ spotkała mnie przykra niespodzianka. Kilka
    > miesięcy temu kupiłem laptopa Lenovo R61i. Około miesiąca wcześniej
    > zaczęła pękać czarna obudowa naokoło metalowego zatrzasku. Z poczatku

    Sam jesteś zatrzask :P

    Pewnie, że trzeba zgłosić!

  • 5. Data: 2009-01-03 13:22:23
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Pawelek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    > zgłaszaj nie czekaj

    i nowe słowo do słownika "zawias"

  • 6. Data: 2009-01-03 16:20:06
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Około miesiąca wcześniej zaczęła pękać czarna obudowa naokoło metalowego
    > zatrzasku.

    gdzie ty widzisz na tym zdjeciu zatrzask?
    ja widze tylko zawiaz i pekniecie obudowy.

    no i oczywiscie odrazu bym to reklamowal, nie powinno w zadnym wypadku cos
    takiego sie zdazyc.
    niestety nie mam doswiadczenia wielkiego z seria Rxx wiec nie pomoge wiecej

    --
    pzdr
    piotrek

  • 7. Data: 2009-01-03 21:49:44
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    On 3 Sty, 17:20, "Piotrek" <a...@...ru> wrote:

    > no i oczywiscie odrazu bym to reklamowal, nie powinno w zadnym wypadku cos

    Dzięki chłopaki. Wszedłem jednak na strone Lenovo i we Wrocławiu nie
    ma żadnego punktu serwisowego. Najbliższy jest w Gliwicach....Jako że
    laptop kupiłem w promocji IPlus`a to może w Plusie próbować to
    zgłosić ?

    Pozdr
    Paweł

  • 8. Data: 2009-01-04 10:34:23
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 3 Jan 2009 13:49:44 -0800 (PST), Pawelek <e...@w...pl>
    wrote:

    >Jako że
    >laptop kupiłem w promocji IPlus`a to może w Plusie próbować to
    >zgłosić ?

    Oczywiście.

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu

  • 9. Data: 2009-01-04 11:39:04
    Od: "grupysdk" <n...@p...pl>

    mialem to samo w TOSHIBIE. Reklamuj, powinni uznac reklamacje. Zapewne to
    wada fabryczna.

    Gb.

  • 10. Data: 2009-01-04 12:14:04
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Dzięki chłopaki. Wszedłem jednak na strone Lenovo i we Wrocławiu nie
    > ma żadnego punktu serwisowego. Najbliższy jest w Gliwicach....

    zawsze mozna wyslac kurierem do punktu serwisowego.
    ja serwisowalem w ram-serwis wszystkie IBM/Lenovo i bylo OK do momentu
    dopoki nie trafiali na usterke ktorej oni nie mogli rozwiazac i odsylali to
    do CSS Beskidy.
    wtedy zaczynala sie droga przez meke i kosmiczne terminy oczekiwania.
    po rozmowie z Lenovo polska okazalo sie ze CSS Beskidy sa juz u nich na
    wylocie jako serwisanci i polecili mi wysylke bezposrednio do Asseco jesli
    mnie pamiec nie myli, ale nie dam sobie glowy uciac czy na 100 % to byla ta
    firma.
    tak czy inaczej widze ze juz na ich liscie serwisow CSS Beskidy nie ma(i
    bardzo dobrze:) wiec moze by do ram-serwisu wyslac. wymiana obudowy to
    napewno robota ktora oni wykonuja wiec powinna to byc szybka naprawa.

    > Jako że laptop kupiłem w promocji IPlus`a to może w Plusie próbować to
    > zgłosić ?

    watpie zeby to cos dalo, masz sprzet i punkty serwisowe producenta tego
    sprzetu wiec raczej do nich trzeba sie zglaszac. ale sprobowac mozesz :)

    --
    pzdr
    piotrek