  • 11. Data: 2011-07-30 00:36:09
    Temat: Re: czy przyczepki maja numery seryjne?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-29 18:31, Michal pisze:
    > oraz cos jak dowod rejestracyjny?

    Gorzej ;) Obowiązkowe OC mają ;).

    I co więcej, z OC przyczepy w razie wu, zazwyczaj odszkodowania
    się nie wypłaca, tylko z OC pojazdu ciągnącego.

    Z OC przyczepy pokryjesz straty tylko wtedy, jak przyczepa "sama
    ruszy" :)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 12. Data: 2011-07-30 10:11:26
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jakie to kraje?

    i czy to, ze mają ten sam nr rej., oznacza brak jakicholwiek innych
    obowiązków..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 13. Data: 2011-07-30 12:27:40
    Od: "Kartrait" <n...@m...pl>

    Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jakie to kraje?

    UK

    --
    Pozdrufka,
    Krzysiek vel kartrait

  • 14. Data: 2011-07-30 12:37:15
    Od: "Kartrait" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > i czy to, ze mają ten sam nr rej., oznacza brak jakicholwiek innych
    > obowiązków..

    jeśli chodzi o ubezpieczenie to obejmuje to z samochodu

    --
    Pozdrufka,
    Krzysiek vel kartrait

  • 15. Data: 2011-07-30 16:21:17
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-30 12:27, Kartrait pisze:
    > Użytkownik "JK"<s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > UK

    Dobra, to mamy JEDEN kraj. Jeszcze jakieś?

    JK

  • 16. Data: 2011-07-30 19:15:49
    Od: "Kartrait" <krzycho[nospam]@[nospam]w.pl>

    > Dobra, to mamy JEDEN kraj. Jeszcze jakieś?

    teraz Twoja kolej na poszukanie kolejnego... ;)

    --
    Pozdrufka,
    Krzysiek vel kartrait

  • 17. Data: 2011-07-30 20:34:37
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-30 19:15, Kartrait pisze:
    > Użytkownik "JK"<s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > teraz Twoja kolej na poszukanie kolejnego... ;)

    Chyba nie zrozumiałeś.
    To niejaki RadekNet twierdzi, że [...] sa
    kraje, gdzie na przyczepe montujesz tablice
    rejesracyjna samochodu i wio [...].
    Gdybyś dalej nie łapał to RadekNet użył liczby
    mnogiej. Czyli sugerował, że takie prawo
    obowiązuje w więcej niż jednym kraju. A ja
    podałem to w wątpliwość, prosząc o podanie
    nazw (znowu liczba mnoga) tych krajów.
    Ty się wciąłeś podając nazwę jednego kraju
    (liczba pojedyncza), co dowodzi, że nie
    odróżniasz liczby mnogiej od pojedynczej.
    Tak więc, za kolejne twoje wypowiedzi
    serdecznie dziękuję.

    JK

  • 18. Data: 2011-07-30 20:36:37
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 30.07.2011 20:34, JK pisze:

> [...]
    > Ty się wciąłeś podając nazwę jednego kraju (liczba pojedyncza), co
    > dowodzi, że nie odróżniasz liczby mnogiej od pojedynczej.

    Jestes malkontent ;) Irlandia

    Za pare dni dowiem sie jak to jest w przypadku przyczep/naczep do
    ciezarowek, bo one tez maja tablice rejestracyjna z ciagnacego je
    samochodu, ale zakladam, ze jednak jakies badania techniczne przechodzic
    musza.

    A czemu warto o tym pisac? Bo moze nasi prawodawcy zechca wprowadzic
    wiecej zmian ku ulatwieniu zycia wzorujac sie na innych (patrz tablice
    rejestracyjne raz na cale zycia auta)?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 19. Data: 2011-07-31 00:09:32
    Od: "Kartrait" <krzycho[nospam]@[nospam]w.pl>

    > Chyba nie zrozumiałeś.
    (blablabla)
    > serdecznie dziękuję.

    za to Ty kompletnie nie zrozumiałeś ironii, spiąłeś się tak że chyba przez
    tydzień z WC nie wyjdziesz i zrobiłeś radosny wywód,
    jednak bardzo Ci dziękuję bo ubawiłeś mnie lekko ;]

    --
    Pozdrufka,
    Krzysiek vel kartrait

  • 20. Data: 2011-07-31 00:23:33
    Od: "Kartrait" <krzycho[nospam]@[nospam]w.pl>

    Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    (blablabla)

    a wracając do meritum, w Holandii przyczepy lekkie (jak byś nie wiedział
    jakie to, to odrazu napiszę że to takie któych DMC (dopusczalna masa
    całkowita) nie przekracza 750kg) również nie wymagają rejestracji i nie
    posiadają DR

    no to dobranoc :)

    --
    Pozdrufka,