  • 21. Data: 2009-07-10 13:53:02
    Temat: Re: czy jest taki telefon?
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Paweł Muszyński wrote:
    > A widziałeś ten telefon??
    > Zwłaszcza z cienką baterią?

    http://www.gsmarena.com/samsung_i600-pictures-1807.p
    hp

  • 22. Data: 2009-07-10 17:03:46
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    R.M. pisze:

    > np do ssh, z GPRS/EDGE mam nieprzyjemne doswiadczenia, czasami mialem
    > problem z nawiazaniem polaczenia, mimo ze liczba kresek zasiegu byla
    > prawie maksymalna, domniemywam, ze powodem byli uzytkownicy glosowi,
    > ktorzy zajmowali szczeliny ... mysle ze w HSDPA, problemu nie bedzie

    > i780 nie ma niestety wysuwanej klawiatury
    ale ma klawiature qwerty, ma lekko ponad 5cm szerokości i lekko ponad1cm
    grubości
    ToMasz

  • 23. Data: 2009-07-11 08:03:51
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    R.M. pisze:

    > http://www.gsmarena.com/samsung_i600-pictures-1807.p
    hp
    A po co mi ten link?
    Ja mam Samsunga i600 na biurku :-)

    Pytałem dlatego, że IMO jest to jeden z najmniejszych telefonów o takich
    możliwościach.
    Chcesz mieć rozsuwaną klawiaturę - sam mechanizm rozsuwania sprawi, że
    telefon będzie grubszy od i600...

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl