  • 1. Data: 2013-03-30 20:10:42
    Temat: czy asynchroniczne czytanie pliku
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    angazuje procesor w duzym stopniu czy nie ?
    Innymi slowy czy na jednorcdzeniowym kompie
    mozna odpalic asynchroniczne wczytywanie
    jakiegos dajmynato sorego pliku z pelna
    szybkoscią i wczytywania pliku i rownoczesnej
    pracy procesora nad innymi zadaniami ?

    szukalem w necie ale cos nie moge znalezc
    bo nie jest jawnie napisane testu tez na razie
    nie moge napisac

  • 2. Data: 2013-03-31 10:37:00
    Temat: Re: czy asynchroniczne czytanie pliku
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    W dniu sobota, 30 marca 2013 20:10:42 UTC+1 użytkownik firr kenobi napisał:
> [...]
    > pracy procesora nad innymi zadaniami ?
    >

    > szukalem w necie ale cos nie moge znalezc
    > bo nie jest jawnie napisane testu tez na razie

    good news: holy shit! async gets for free, zrobilem test podpinajac wczytywanie 30 MB
    pliku w tle mojej gierki i okazuje sie ze
    gra nie doznaje spowolnienia (moze minimalne
    spada z 5 na 6 albo z 15 na 16 ms na ramke)
    tylko dysk zaczyna chrupac i plik wczytuje sie
    i tablica bajtów sama wypelnia sie w tle !
    niesamowita sprawa

    jedyny problem jest taki ze nie dochodzi
    do wywolania ewentu reading_finished bo
    zeby to sie wywolalo chyba musialbym chyba zawiesic watek a ja nie chce nic zawieszac
    tylko dowiedziec sie jakos jak ze operacja
    sie skonczyla (nie wiem jak) - w msdnie pisza
    tez ze w trakcie doczytywania bufora nie mozna
    z niego korzystac - choc pewnie to przesada

    to sa dwa male problemixy

  • 3. Data: 2013-03-31 15:38:08
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    w sumie to działa, trzeba tylko zwyklego Sleep(2)
    zamienic na SleepEx(2, true), wtedy callback sie
    łapie i chyba wszystko działa ok.