  • 31. Data: 2010-08-23 23:20:34
    Temat: Re: czestotliwosciomierz do pomiary f swiatla laserowego
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 00:50:28 +0200, Mario napisał(a):

    > Za wszystkie odpowiedzi ładnie podziękuj, ukłoń się i spadaj trollować
    > na p.s.f.

    Jeśli masz na myśli grupę fizyczną, to on jest tam jednym z bardziej
    aktywnych trolli. Nikt kompetentny nie chce już tam z nim dyskutować, bo
    dyskusja z trollem jest bezcelowa.

    --
    GLaF

  • 32. Data: 2010-08-23 23:31:39
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-24 01:04, Tornad pisze:

    > bzdury,

    > Nawzajem. Marza Ci sie czasy cenzury.

    Marzy mi się że jak ktoś przychodzi z prośbą to nie zachowuje się jak burak.

    Jesli ktos tu przychodzi i uwaza, ze
    > pisanie o pomiarze czestotliwosci THz-owych przerasta jego wyobraznie to niech
    > spada na drzewo.

    To ty tu przychodzisz i piszesz o pomiarach THzowych podając przy tym
    schemat układu na częstotliwość 200MHz.

    > Fachowcy byc moze sie wypowiedza, czesc z nich juz to zrobilo;

    Wypowiedzieli się że nie da się zrobić takiego częstotliwościomierza.
    Ale po tobie to spływa jak po kaczce.

    problem jest
> [...]
    > Moze niepotrzebnie napisalem do czego mi to potrzebne czym wywolalem burze w
    > szklance wody. Jakbym napisal, ze do konstrukcji np. elektronicznego pastucha
    > byloby to moze politycznie poprawniejsze.
    > Nie bede sie tlumaczyl, za nie jestem wielbladem, moze na innych grupach np.
    > hamerykanskiej dowiem sie czegos wartosciowego.
    > Zwaz na to, ze przychodzi tu "w gosci" wielu przedstawicieli czegos co ja
    > nazywam syndromem Polaka; jesli ktos sie wychyli ponad okreslony poziom to sie
    > go normalnie sciaga na dno polskiego piekielka.

    Tak zapewne wychyliłeś się ponad poziom 200MHz i znalazłeś się na
    poziomie 600THz.

    MD

  • 33. Data: 2010-08-24 06:50:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tornad,

    Tuesday, August 24, 2010, 1:14:14 AM, you wrote:

    [...]

    > Reklama na tej stronie rowniez nie jest mile widziana.

    Na jakiej stronie? I od kiedy to komentuje się zawartość legalnej
    sygnaturki? Już o lamerskim jej cytowaniu nawet nie ma co gadać.

    > Nie zalowalbym rowniez Twojej nieobecnosci na tej grupie.

    ROTFL! Mysz ryknęła.

    --
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 34. Data: 2010-08-24 09:11:58
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 23.08.2010 21:40, schrieb Mario:

    > Jeśli masz stabilizowany kwarcowo generator 600THz i pracujący na takiej
    > częstotliwości nieliniowy element elektroniczny to możesz sobie
    > zdudniać. A czekając aż takie się opracuje możesz pobawić się
    > ewentualnie optyką nieliniową.

    No bez jaj. Tak są zbudowane generatory na zakresy 70 i więcej GHz. Dwa
    lasery są zdudniane, jeden z nich jest na ogół przestrajalny, wynik
    mieszania jest potem wzmacniany elektrycznie. Były kolega z pracy robił
    z tego doktorat, ładnych parę lat temu. O ile się nie mylę, to zajmuje
    się tym dalej.

    Waldek

  • 35. Data: 2010-08-24 09:14:44
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-24 11:11, Waldemar Krzok pisze:

> [...]
    > mieszania jest potem wzmacniany elektrycznie. Były kolega z pracy robił
    > z tego doktorat, ładnych parę lat temu. O ile się nie mylę, to zajmuje

    No ale elementem nieliniowym w mieszaczu jest zapewne nieliniowy ośrodek
    optyczny a nie dioda czy tranzystor na setki teraherców.

    MD

  • 36. Data: 2010-08-24 09:24:40
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 24-08-2010 o 00:50:28 Mario <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > pytający strofował kogoś z odpowiadających.
    > Za wszystkie odpowiedzi ładnie podziękuj, ukłoń się i spadaj trollować

    On troll-uje na budowlanej, pisze swoje wypociny pt u nas w hameryce.

    Ciekaw jestem czym on chce zmierzyć te swoje 1m/s czy ma linijkę z
    dokładnością
    do nm czy zegarek z fs :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 37. Data: 2010-08-24 09:28:32
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    > Nawzajem. Marza Ci sie czasy cenzury.

    Błogosławieni ci którzy nie mają nic do powiedzenia, milczą.
    Zasłyszane.

    Gdyby nie internet nie wiedziałbym że na świecie jest tylu idiotów.
    S.Lem.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 38. Data: 2010-08-24 09:32:23
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 24.08.2010 11:14, schrieb Mario:

    > No ale elementem nieliniowym w mieszaczu jest zapewne nieliniowy ośrodek
    > optyczny a nie dioda czy tranzystor na setki teraherców.

    oczy wiście. Po prostu jest łatwiej generować stabilne częstotliwości
    laserem niż tranzystorowo.

    Waldek

  • 39. Data: 2010-08-24 09:33:33
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-24 11:32, Waldemar Krzok pisze:

    > oczy wiście. Po prostu jest łatwiej generować stabilne częstotliwości
    > laserem niż tranzystorowo.

    No to chyba zmartwisz naszego gościa bo on chciałby generator
    częstotliwości świetlnej stabilizowany kwarcem.

    MD

  • 40. Data: 2010-08-24 09:34:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2010 11:36:51 +0200, janusz_kk1 wrote:
    >Aleco mu z tego, do przeprowadzenia całego eksperymentu o którym pisze
    >potrzebuje rozpędzić ten miernik czy platformę jak on to nazywa do
    >wzorcowej wręcz prędkości, nie widzę urządzenia(napędu) którym on uzyska
    >odpowiednią stabilność i dokładność. I tyle wtym temacie.
    >To co on proponuje to są czyste mrzonki.

    Owszem, ale chyba z innych przyczyn.

    Moze ustawic dwa takie mierniki i mierzyc jednoczesnie.

    J.