  • 1. Data: 2009-12-22 21:53:52
    Temat: czerwony telefon
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam

    Czy jezeli podoba mi sie czerwony telefon to jestem gejem ?

    Chodzi mi o ten

    http://www.euromobile.lv/?Ria=shop.item&id=9661

    Widzial ktos faceta z czerwonym telefonem ?

  • 2. Data: 2009-12-22 21:55:54
    Temat: Re: czerwony telefon
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    bagno pisze:
    > Witam
    >
    > Czy jezeli podoba mi sie czerwony telefon to jestem gejem ?

    Na 90%.

    > Chodzi mi o ten
    >
    > http://www.euromobile.lv/?Ria=shop.item&id=9661
    >
    > Widzial ktos faceta z czerwonym telefonem ?

    Oczywiście. Większość to geje.

    PS. Pedofile ponoć biorą grafitowe.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-12-22 22:50:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Dec 2009 22:53:52 +0100, bagno wrote:
    >Czy jezeli podoba mi sie czerwony telefon to jestem gejem ?
    >Chodzi mi o ten
    >
    >http://www.euromobile.lv/?Ria=shop.item&id=9661
    >
    >Widzial ktos faceta z czerwonym telefonem ?

    A widzial kto faceta w czerwonym samochodzie ?

    Kolor "Ferrari red" jednak jest akceptowalny :-)

    J.

    P.S. a to jest kolor bordowy a nie czerwony.

  • 4. Data: 2009-12-23 06:05:52
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > A widzial kto faceta w czerwonym samochodzie ?
    >
    > Kolor "Ferrari red" jednak jest akceptowalny :-)
    >
    > P.S. a to jest kolor bordowy a nie czerwony.

    No dobra. To taki mozna czy nie ?

  • 5. Data: 2009-12-23 08:09:45
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

    bagno pisze:
    /.../

    > No dobra. To taki mozna czy nie ?

    A czy of fap fap fap oślepłeś?

    ALex

  • 6. Data: 2009-12-23 08:41:50
    Od: "tp" <d...@o...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal

    > A widzial kto faceta w czerwonym samochodzie ?
    >
    > Kolor "Ferrari red" jednak jest akceptowalny :-)

    <OT>no nie wiem -
    http://www.youtube.com/watch?v=Rho0UfVb2DE&feature=p
    layer_embedded</OT>

    pozdrawiam
    tp

  • 7. Data: 2009-12-23 11:41:24
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2009-12-22 22:53, bagno pisze:

    > Widzial ktos faceta z czerwonym telefonem ?

    Ja mam akurat T700 czerwony, a baby chcialy ode mnie go odkupic bo po co
    mi taki czerwony tel :)

    gregor

  • 8. Data: 2009-12-23 12:13:22
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam akurat T700 czerwony, a baby chcialy ode mnie go odkupic bo po co
    > mi taki czerwony tel :)

    Czyli moje obawy sie sprawdzają. To ja biore czarny chyba.

  • 9. Data: 2009-12-23 13:35:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Dec 2009 07:05:52 +0100, bagno wrote:
    >Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >>>
    >No dobra. To taki mozna czy nie ?

    Mnie sie tam podoba.

    J.

  • 10. Data: 2009-12-23 14:07:27
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 22 Dec 2009 22:53:52 +0100, bagno napisał(a):

    > Czy jezeli podoba mi sie czerwony telefon to jestem gejem ?

    Stary, życie za krótkie jest żeby roztrząsać takie głupoty.
    Nie oglądaj się tak bardzo na to "co ludzie powiedzą", jeśli podoba Ci się
    taki kolor i będzie cieszył Twoje oczy, to sobie kup i nie rozmyślaj kto
    sobie co pomyśli.
    To działa tylko w skrajnych przypadkach, np. jakbyś kupił telefon z
    kubusiem puchatkiem, ale i wtedy zdrowi ludzie co najwyżej rzucą jakiś
    zabawny komentarz i nie będą drążyć. Debilami się nie przejmuj.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net