  • 1. Data: 2009-12-22 09:51:08
    Temat: blueconnect prepaid - błąd! w systemie rozliczeń - ginie kasa i jak się sam(?!) nie zgłosisz to nie oddają
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    używamy w firmie prawie 200 kart blueconnect prepaid
    od wczoraj giną środki (monitorujemy stan środków automatycznie co 12h)

    co więcej jak się samemu nie zgłosi, że zginęły to nie oddają
    BOA odpowiedziała, że mają zgłoszenie od technicznego, "że takie coś
    może się zdarzać i jak klient się zgłosi to oddawać kasę" WOW! opad
    szczeny 8-O

    BOA potrafi sprawdzić(*), czy na podanym numerze TEN(?!!) błąd się
    pojawił i zwrócić kasę (ale jak zginęło więcej niż 10PLN to na raty, bo
    na raz mogą oddać tylko 10PLN <lol>)

    o tyle śmieszne, że sporo osób tego nie zauważy i jest to niezłe
    sq...syństwo, że skoro wiedzą na których kartach TEN(?!) błąd wystąpił
    to dlaczego nie mogą tego oddać w automacie tylko trzeba się upominać..
    czyżby zakładali, że większość nie sprawdzi i kasa zostanie u nich za
    niezrealizowaną usługę... znowu prezes samochód zmienia??? ;)

    (*)
    spędziłem dziś pół godziny na podawaniu (by phone) numerów, PUKów i
    ostatnich doładowań, żeby BOA mogła zwrócić kasę... jakbym przed
    świętami nie miał nic innego do roboty :/

    Paweł

  • 2. Data: 2009-12-22 15:31:54
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > spędziłem dziś pół godziny na podawaniu (by phone) numerów, PUKów i
    > ostatnich doładowań, żeby BOA mogła zwrócić kasę... jakbym przed świętami
    > nie miał nic innego do roboty :/

    mam wrazenie, ze kiedys juz narzekales na ere
    skoro to taki szajs, to w jakim celu sie tego trzymasz ?

  • 3. Data: 2009-12-22 16:27:56
    Od: "space_jazz" <s...@o...pl>

    Trzeba być kretynem żeby używać Blueconnecta w wersji prepaid - to najgorsza
    oferta tego typu . Więc pewnie PTC z góry założyła , że się barany nie
    zorientują.

  • 4. Data: 2009-12-22 16:50:30
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od brum
    z dnia: 2009-12-22 16:31:

    > mam wrazenie, ze kiedys juz narzekales na ere
    > skoro to taki szajs, to w jakim celu sie tego trzymasz ?
    tak w maju wywinęli trochę inny numer, ale też na kasę, potem
    przeprosili i oddali :]

    teraz jest numer na kasę v2.0 ciekawe czy też przeproszą?

    ja nie narzekam, ja ostrzegam innych co mają też BC, że ERA sama z
    siebie tej kasy nie oddaje, jak ktoś nie zauważy to... "nie mamy Pana
    płaszcza i co Pan nam zrobi"

    no niestety zaszłość decyzyjna, mamy te ich karty, a urządzenia są po
    całej Polsce, ale już niedługo :] na szczęście jest konkurencja...
    ciekaw jestem jaki tam jest burdel, bo ten w erze już trochę poznaliśmy ;)

    Paweł

  • 5. Data: 2009-12-22 21:04:13
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > ja nie narzekam, ja ostrzegam innych co mają też BC, że ERA sama z siebie
    > tej kasy nie oddaje, jak ktoś nie zauważy to... "nie mamy Pana płaszcza i
    > co Pan nam zrobi"

    a w minusie to niby inaczej ? pare tygodni temu byla dyskusja dokladnie o
    tym samym - blad naliczania, ale zwrot tylko dla chetnych

    > no niestety zaszłość decyzyjna, mamy te ich karty, a urządzenia są po
    > całej Polsce, ale już niedługo :] na szczęście jest konkurencja... ciekaw
    > jestem jaki tam jest burdel, bo ten w erze już trochę poznaliśmy ;)

    kazdy operator prezentuje podobny poziom
    roznice wynikaja z wiedzy i zaangazowania konkretnych ludzi, ktorzy moga
    niwelowac problemy systemow i obslugi