  • 41. Data: 2012-01-06 10:22:05
    Temat: Re: czemu: jeden system + ró?ne kompilatory = problem?
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Thursday, January 5, 2012 8:56:18 AM UTC, Stachu &#39;Dozzie&#39; K. wrote:

    > To na *uj w ogóle komu biblioteki dynamiczne, poza ładowaniem pluginów?
    > Trochę p* głupoty.

    Plugin to nie tylko efekty do WinAmpa czy xmms. Kazde rozwiazanie typu "dependency
    injection" wymaga uzycia bibliotek dynamicznych (lub analogicznego mechanizmu). Np.
    masz sobie jakis system traderski, dla ktorego pluginem jest biblioteka z modelami
    analitycznymi.

    RW

  • 42. Data: 2012-01-06 12:34:00
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2012-01-06, Roman W <b...@g...pl> wrote:

    > Plugin to nie tylko efekty do WinAmpa czy xmms.

    Proponuję zapoznać się z PAM, jeśli uważasz, że za pluginy uważam
    wyłącznie efekty w XMMS.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 43. Data: 2012-01-06 12:58:36
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Thursday, January 5, 2012 10:22:45 AM UTC, Paweł Kierski wrote:

    > Polecam w takim przypadku szybko zakutalizować popularną bibliotekę,
    > w której wykryto i załatano poważną dziurę w bezpieczeństwie, a używaną
    > przez fafnaście aplikacji na serwerze.

    Przeciez podmiana plikow z wersjami biblioteki to pikus w porownaniu z testowaniem,
    czy "uaktualnione" w ten sposob aplikacje dzialaja poprawnie z nowa wersja
    biblioteki.

    RW

  • 44. Data: 2012-01-06 13:01:03
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Friday, January 6, 2012 12:34:00 PM UTC, Stachu &#39;Dozzie&#39; K. wrote:

    > Proponuj� zapozna� si� z PAM, je�li uwa�asz, �e za pluginy uwa�am
    > wy��cznie efekty w XMMS.

    Konfigurowalem moduly PAM kiedy Ty uczyles sie odrozniac mokra pieluche od suchej :)

    RW

  • 45. Data: 2012-01-06 13:33:58
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2012-01-06, Roman W <b...@g...pl> wrote:

    > Konfigurowalem moduly PAM kiedy Ty uczyles sie odrozniac mokra pieluche od suchej
    :)

    Moja pielucha umiała więcej uniksów niż ty obecnie znasz języków
    programowania.

    Możemy się dalej tak przerzucać nieweryfikowalnymi twierdzeniami, drogi
    bliżej nieokreślony Romanie o nieznanym wieku i doświadczeniu, ale nie
    widzę w tym sensu.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 46. Data: 2012-01-06 18:43:56
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    > 1. Zdarzają się biblioteki nie działające lepiej w nowych wersjach -
    > przeważnie użytkownik nie jest świadom, czy nowa biblioteka jest lepsza,
    > tylko instaluje ją bo jest nowa.

    jesli chodzi o soft (programy) to zauwazylem ze wyobrazenie
    o tym ze nowsza wersja progsa jest wersja najlepszą moze
    mylić, o tyle nawet podejrzewam ze mozna probowac ryzykowac
    twierdzenie ze dla wiekszosci progsow ich najlepszymi wersjami
    sa jakies wersje starsze a nie obecne

    (np ja mialem to w bardzo drastyczny sposob s itunesem
    - mam xp i pentium4 i o ile stara wersja 6 dziala b dobrze,
    to 7 czy 8 tak zmulala ze musialem z odinstalowywac i na nowo
    instalowac stara zalujac straconej godziny czasu )

    podobnie wolalem stare wersje googla i wiki

    podobnie jest zapawne z prawie kazdym softem czego wiekszosc
    ludzi moze byc nieswiadoma - czyli jak ktos che miec dobry soft
    niech niebierze wersji najnowszych tylko najlepsze