  • 1. Data: 2012-01-02 19:39:09
    Temat: [im] world simplest rpg
    Od: " " <f...@g...pl>

    jakis czas temu (wczoraj) naszlo mnie by
    przypomniec sobie bardziej implementacyjne
    tematy w klimacie rpg - pomysl jest taki
    by wytworzyc bardzo prostego, maksymalnie
    uproszczonego erpega, najlepiej w 1000 linijek
    kodu

    tutej jest pierwsze 400 linijek;

    http://dl.dropbox.com/u/42887985/rogielike400.zip

    (mozna edytowac mape (kolkiem myszy i
    klwiszami myszy)i zoomowac przez lewy
    shift i kolko myszy)
    <z wygladu tego jestem srednio zadowolony
    ale bardziej chodzi o pomysly fabularne>

    jak to mozna by rozwinac?

  • 2. Data: 2012-01-03 08:38:33
    Temat: Re: [im] world simplest rpg
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 2 Jan 2012 19:39:09 +0000 (UTC),
    <f...@g...pl> screamed:
> [...]
    > tematy w klimacie rpg - pomysl jest taki
    > by wytworzyc bardzo prostego, maksymalnie
    > uproszczonego erpega, najlepiej w 1000 linijek

    Albo Roguelike (HnS) albo RPG. Przyjrzyj się projektom
    typu 7DRL (7 Day RogueLike).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 09:36:10 user up 13036 days, 21:31, 1 user, load average: 0.01, 0.28, 0.59 ]

    What could have happened....did.

  • 3. Data: 2012-01-03 19:11:15
    Od: " " <f...@g...pl>

    znowu dpoadly mnie doły (zly stan
    zdrowia/duze V/male r) ew to jeszcze
    raz kac po tej koli (ktora jeszcze
    zostala w butelce)

    co do simplistic erpega to jednak
    widze ze to ma potencjal i chyba warto
    (nawet na pewno warto) poklepac pare dni,

    to juz trzecie moje podejscie do
    roguelikow, drugie przerwalem swiadomie
    (z braku 'wolnego' roku czy dwu lat czasu,
    jakbym i tak nie byl z 7 lat do tylu)

    ale teraz po tej przesiadce z urealnionym
    symplicystycznym podejsciem wszystko
    zaczelo wygladac jakby inaczej, kilka dni
    poklepac warto, tak ze moze przypracuje
    jak sie nie zmecze

  • 4. Data: 2012-01-03 19:53:55
    Od: " " <f...@g...pl>

    chyba interfejs jest kiepski i niestety meczy,

    juz dawniej zauwazylem ten fakt: jest duzy problem
    z przewijaniem mapy
    - raptowny przeskok meczy maksymalnie, te moje
    'gumkowe' przesuwanie meczy troche mniej ale tez meczy

    byc moze gdyby dopracowac nie meczyloby, ale
    problem w tym ze nie ma/nie znam przepisu/wytycznej
    na dobre niemaczace przewijanie mapy i tylko moglbym
    pewnie probowac na slepo liczac ze cos sie trafi
    (a na to nie mam jakos sily) - to b powazny problem
    i nie znam sposobu rozwiazania tego poki co :/