  • 11. Data: 2011-11-30 19:47:02
    Temat: Re: czarny ekran
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/jb5thv$h1s$1@mx1.inte
    rnetia.pl
    *Sylwester Łazar* napisał(-a):

    > "Uruchomienie nadajnika w Bydgoszczy zostało przerwane w wyniku
    > tragicznego wypadku który wydarzył się podczas prac montażowych[23].

    Co się stało?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2011-11-30 20:36:19
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Hej.

    W dniu 2011-11-30 13:03, !sp pisze:

    > Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > nie
    >
    > Jak cię stać na współczesny telewizor to się nie wahaj
    > Akceptowalne monitory LCD z TV zaczynają się od 700 zł

    Wolę jednak poczekać do kwietnia 2013 roku (Opolszczyzna) z zakupem
    nowego telewizora, skoro naprawa zamknęłaby się kwotą 150 zł.
    A może nie kupię, bo się odzwyczaję, skoro i tak niewiele jest co
    oglądać w TVP, a kablówki nie mam i na razie nie planuję.

    Krycha.
    --
    "...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
    zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

  • 13. Data: 2011-11-30 20:42:21
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Hej.

    > Jeżeli pytający naprawi teraz za 200 zł stary, zamiast kupować nowy za 700
    > zł,
    > to zaoszczędzi 1 grudnia 2011: 500 zł.
    > Gdy oprawcy wprowadzą transmisje cyfrową, będzie 1 grudzień 2013,
    > bo rok 2012 będzie rokiem, gdzie wiele się będzie działo i możliwości
    > dopracowania szczegółów będą ograniczone.

    Tak, tak, bo w ten kwiecień 2013 roku dla Opolszczyzny, to ja nie wierzę.
    Kiedy to u nas realizacja była w terminie?

    > Jeżeli teraz weźmie się pod uwagę, że ma się jakiś tam kredyt np. kartę
    > debetową,
    > to zaoszczędzi przez 2 lata 40% z 500 zł, co daje 200 zł..
    > 1 grudnia 2013 kupi sobie taki telewizor cyfrowy za 700 zł, którego teraz na
    > rynku jeszcze nawet nie ma.(...)

    Ooo, właśnie tak. Urządzenia elektroniczne należy kupować najpóźniej jak
    się da.
    Ponieważ zbyt szybko się starzeje.

    Krycha.

  • 14. Data: 2011-11-30 20:43:46
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Hej.

    W dniu 2011-11-30 17:39, !sp pisze:

    > Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > inny TV działa?

    Tak jest, mały telewizor (do odbioru analogowego) w kuchni działa bez
    problemu.

    Krycha.

  • 15. Data: 2011-11-30 23:10:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl>

    > Że co? To te 14 programów z MUX-3 i MUX-2 to tylko wytwór mojej
    > wyobraźni?

    Jak to ściągnąć w bloku bez widoczności nadajnika ?

  • 16. Data: 2011-11-30 23:19:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello John,

    Thursday, December 1, 2011, 12:10:37 AM, you wrote:

    > Jak to ściągnąć w bloku bez widoczności nadajnika ?

    Anteny zazwyczaj montuje się na dachach...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2011-11-30 23:25:49
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > A może nie kupię, bo się odzwyczaję, skoro i tak niewiele jest co oglądać
    > w TVP, a kablówki nie mam i na razie nie planuję.

    Ale może Ci się jeszcze do tego czasu kilka razy zepsuć. Poza tym jakby
    chodziło o odbiór telewizji cyfrowej to tuner za 100zł wystarczy sobie
    sprawić. Tylko że współczesne telewizory mają rozdzielczość HD i można je
    używać do wyświetlania DVD czy z komputera. Myślę zresztą, że czas
    tradycyjnej telewizji rozgłoszeniowej kończy się. Przyszłość to telewizja na
    żądanie. Był czas, że 32-calowy markowy kosztował 950zł. Ostatnio 24-calowy
    niemarkowy też HD 600zł.

  • 18. Data: 2011-12-01 07:30:16
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    > Kiedy to u nas realizacja była w terminie?

    > Ooo, właśnie tak. Urządzenia elektroniczne należy kupować najpóźniej jak

    Witamy kolejną kobietę na grupie,
    (chyba że to nazwisko:)).

    Artur(m)

  • 19. Data: 2011-12-01 08:21:36
    Od: "!sp" <s...@a...er>

> [...]
    > A może nie kupię, bo się odzwyczaję, skoro i tak niewiele jest co oglądać
    > w TVP, a kablówki nie mam i na razie nie planuję.

    Już teraz działa Ci co najmniej jeden MUX na pokojowej antenie, czyli kilka
    kanałów
    Spodziewaj się raczej galopującej inflacji
    Od kwartału sprzęt RTV drożeje
    Reanimacja starocia wg mnie jest nieuzasadniona, ale sama to musisz
    wycenić.

  • 20. Data: 2011-12-01 19:48:47
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-01 08:30, Artur(m) pisze:

    > Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    (...)

    > Witamy kolejną kobietę na grupie,
    > (chyba że to nazwisko:)).