  • 1. Data: 2011-11-29 17:58:52
    Temat: stereo => mono
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    zagadnienie, jak z wyjścia stereo zrobić wyjście mono? bez zwierania
    czegokolwiek...

  • 2. Data: 2011-11-29 18:08:59
    Temat: Re: stereo => mono
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identifikator: 20110701 <N...@g...pl> napisał(a):
    > zagadnienie, jak z wyjścia stereo zrobić wyjście mono? bez zwierania
    > czegokolwiek...

    Łączysz oba kanały za pomocą dwóch szeregowych rezystorów. Połączenie między
    rezystorami puszczasz na wzmacniacz.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2011-11-29 18:36:08
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    też o tym pomyślałem, ale jakie oporniki dać?

  • 4. Data: 2011-11-29 18:39:53
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identifikator: 20110701 <N...@g...pl> napisał(a):
    > też o tym pomyślałem, ale jakie oporniki dać?

    Zależy jaka jest rezystancja źródła sygnału i wejściowa wzmacniacza. Możesz
    na początek założyć np. 10 kiloomów.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/