  • 1. Data: 2011-02-01 03:01:54
    Temat: coz- a tak sie SB zapowiadala dobrze...
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    http://techreport.com/discussions.x/20326

    "(..)Intel finds flaw in Sandy Bridge chipsets, halts shipments
    by Cyril Kowaliski and Scott Wasson -- 10:07 AM on January 31, 2011

    As phenomenal as Intel's new Sandy Bridge processors have turned out
    to be, nothing in this world is truly perfect. Intel announced earlier
    this morning that it has discovered a flaw in the 6-series chipsets
    that accompany the new processor family. While it reassures users that
    they can "continue to use their systems with confidence," the
    chipmaker has nonetheless halted chipset shipments until a new, bug-
    free version of the silicon starts to ship out late next month.

    What's the problem? Intel explains, "In some cases, the Serial-ATA
    (SATA) ports within the chipsets may degrade over time, potentially
    impacting the performance or functionality of SATA-linked devices such
    as hard disk drives and DVD-drives." (..)"

    kłerwa mać, do kwietnia trza bedzie poczekac :/

  • 2. Data: 2011-02-01 07:46:01
    Temat: Re: coz- a tak sie SB zapowiadala dobrze...
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-02-01 04:01, Szymon von Ulezalka pisze:
> [...]
    > as hard disk drives and DVD-drives." (..)"
    >
    > kłerwa mać, do kwietnia trza bedzie poczekac :/
    Gorzej - co zrobić ze sprzętami już zmontowanymi?
    A ze sprzętami które już poszły do klienta?
    Jakoś nie widzę akcji FCO u żadnego polskiego dystrybutora płyt gł...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2011-02-01 09:35:44
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 01.02.2011 08:46, BartekK pisze:
    > Gorzej - co zrobić ze sprzętami już zmontowanymi?
    > A ze sprzętami które już poszły do klienta?

    No cóż, jak zwykle kłania się stara zasada "nie kupuj naj-
    nowszej generacji sprzętu tylko poczekaj z pół roku, usuną
    już wszystkie błędy i będzie dwa razy tańszy".

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 4. Data: 2011-02-01 10:27:44
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Gorzej - co zrobić ze sprzętami już zmontowanymi?
    > A ze sprzętami które już poszły do klienta?
    > Jakoś nie widzę akcji FCO u żadnego polskiego dystrybutora płyt gł...

    coz- trza zapytac producenta plyt glownych bezposrednio.

  • 5. Data: 2011-02-01 10:49:44
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-02-01 10:35, Radosław Sokół pisze:

    > No cóż, jak zwykle kłania się stara zasada "nie kupuj naj-
    > nowszej generacji sprzętu tylko poczekaj z pół roku, usuną
    > już wszystkie błędy i będzie dwa razy tańszy".
    Ta, i wytłumacz to klientowi, który chce bo widział, a jego kolega
    tydzień temu kupił i śmiga pięknie.
    Wmówisz każdemu klientowi "nie kupuj pan tego, choć jest nowe lepsze i w
    tej samej cenie, bo nie wiadomo czy będzie dobrze działać" (na co klient
    odpowie "jak nie bedzie działać to mam gwarancje chyba, nie?"), czy w
    ogóle nowości nie wprowadzasz w swojej ofercie?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 6. Data: 2011-02-01 11:44:49
    Od: Onufry Zagloba <z...@g...com>

    On 1 Lut, 04:01, Szymon von Ulezalka <s...@g...com>
    wrote:

    > k?erwa maae, do kwietnia trza bedzie poczekac :/

    Ale za to jaki wysyp tanich komputerów z MM i innych hipermarketów
    będzie...

    Raj na ziemi...

    Onufry Zagloba

  • 7. Data: 2011-02-01 19:17:33
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 19:01:54 -0800 (PST), Szymon von Ulezalka napisał(a):

    > kłerwa mać, do kwietnia trza bedzie poczekac :/

    Z drugiej strony trzeba mieć niezłego fuksa, żeby trafić na problematyczny
    egzemplarz. Ci, którzy już kupili nie mają się za bardzo czym martwić.

    t.

    --
    _______ _______ ____ ____ _______ _______
    _\__ __/___\ /___\ _\/ /__\ __)___\ __/_

  • 8. Data: 2011-02-01 23:13:05
    Temat: Odp: coz- a tak sie SB zapowiadala dobrze...
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?

    Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości grup
    0g2000yqe.googlegroups.com...
    > http://techreport.com/discussions.x/20326
    >
    > "(..)Intel finds flaw in Sandy Bridge chipsets, halts shipments
    > by Cyril Kowaliski and Scott Wasson -- 10:07 AM on January 31, 2011

    a z trzeciej strony - pisza ze sata0 i sata1 ten problem nie dotyka,
    wiec przecietny zjadacz nie ma sie czym martwic, sam bym przygarnal
    troche takich plyt o ile cena bedzie atrakcyjna

    zreszta zawsze jak nie usb czy fw to mozna cos na pcie wrzucic

  • 9. Data: 2011-02-02 23:13:28
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-02-01 08:46, BartekK pisze:

    > Gorzej - co zrobić ze sprzętami już zmontowanymi?
    > A ze sprzętami które już poszły do klienta?
    > Jakoś nie widzę akcji FCO u żadnego polskiego dystrybutora płyt gł...
    No już jest akcja. Na razie abcdata i asus coś robią, na stronie
    gigabyte.com też jest notka
    http://gigabytedaily.blogspot.com/2011/02/intel-6-se
    ries-chipset-issues-q.html

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 10. Data: 2011-02-03 03:22:44
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    e.googlegroups.com...
[...]

    W chipsetach Intela 6 generacji i tak nie ma obsługi SATA 6Gbps, więc
    producenci płyt montują do tego dodatkowe układy, zwykle na 2 porty. Więc
    nieszczęście jest tylko połowiczne, chociaż kompromitacja całkowita.