  • 1. Data: 2011-02-01 05:28:29
    Temat: znowu pytanie o drukarke
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    potrzebuje dla starszych panstwa prostej w obsludze, mozliwie
    niezawodnej, w miare niedrogiej, malej (max wymiary podstawy 45x35cm i
    wysokosc 35cm) drukarki laserowej.
    musi miec mozliwosc polaczenia sieciowego (wireless bylby mily, ale
    nie niezbedny), fajnie jakby miala mozliwosc drukowania po obydwu
    stronach kartki. nie bedzie zbyt nadwyrezana iloscia druku: maile,
    strony z netu, przepisy, pisane texty itp. typowe domowe sprawy.
    jesli mozesz polecic jakis model, na bazie swojego praktycznego
    doswiadczenia, bede wdzieczny. <rs>

  • 2. Data: 2011-02-01 05:38:02
    Temat: Re: znowu pytanie o drukarke
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 01 Feb 2011 00:28:29 -0500, rs napisał(a):

> [...]
    > strony z netu, przepisy, pisane texty itp. typowe domowe sprawy.
    > jesli mozesz polecic jakis model, na bazie swojego praktycznego

    Nie obstawalbym na laserze. Dziadkowie chetnie drukuja sobie zdjecia
    wnukow:)
    Moze J315W?

  • 3. Data: 2011-02-01 05:45:09
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 1 Feb 2011 06:38:02 +0100, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    >Nie obstawalbym na laserze. Dziadkowie chetnie drukuja sobie zdjecia
    >wnukow:)
    >Moze J315W?

    dzieki, ale mieli inkjeta i jak pisalem chca prostego lasera, a nie
    kombajnu. <rs>

  • 4. Data: 2011-02-01 07:41:34
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    On Tue, 1 Feb 2011 06:38:02 +0100, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    >dzieki, ale mieli inkjeta i jak pisalem chca prostego lasera, a nie
    >kombajnu. <rs>

    to może coś z HP:
    http://www.centrumdruku.com.pl/hp/drukarka_hp_laserj
    et_pro_p1102w_ce657a_wireless.cd
    albo z canona.
    http://www.centrumdruku.com.pl/canon/i-sensys_lbp337
    0.cd
    ale wymiarami to ona jest dość spora. :-)
    Chyba, że coś używanego na alledrogo.

  • 5. Data: 2011-02-01 18:20:04
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 1 Feb 2011 08:41:34 +0100, "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    >to może coś z HP:
    >http://www.centrumdruku.com.pl/hp/drukarka_hp_laser
    jet_pro_p1102w_ce657a_wireless.cd

    dzieki. to cos w tym sytulu czego szukam, tylko mam z nia jeden
    problem. ze papier chyba lezy czesciowo na zewnatrz drukarki. znajac
    tych panstwa, to wiem, ze beda okresy, ze nie beda drukowac jakis
    czas. mieszakaja przy dosc ruchliwym skrzyzowaniu i w tej okolicy sie
    strasznie kurzy. nie chcialbym, zeby kurz zbierany na tym papierze,
    byl wciagany do drukarki (jesli zapomna zdjac papier z podajnika, albo
    nei przyktyja drukarki na wyjazd itop). wiec rozwiazania z papierem w
    kasecie prefereowane, mimo, ze drukarka wieksza.

    >albo z canona.
    >http://www.centrumdruku.com.pl/canon/i-sensys_lbp33
    70.cd
    >ale wymiarami to ona jest dość spora. :-)

    o! wyglada niezle. moze wydziubia jakos te dwa centymetry. jeszcze raz
    dzieki. <rs>

  • 6. Data: 2011-02-02 00:32:12
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    A może:
    http://allegro.pl/listing.php/search?category=4584&s
    g=0&string=hp+1320&order=p&change_view=1
    Są z siecią.
    Przem

  • 7. Data: 2011-02-02 02:00:20
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 1 Feb 2011 18:32:12 -0600, "Przemek" <r...@o...pl> wrote:

    >A może:
    >http://allegro.pl/listing.php/search?category=4584&
    sg=0&string=hp+1320&order=p&change_view=1
    >Są z siecią.
    >Przem

    dzieki. tez niezla. mam w sumie podobna i sobie chwale. <rs>

  • 8. Data: 2011-02-02 10:06:57
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >A może:
    > http://allegro.pl/listing.php/search?category=4584&s
    g=0&string=hp+1320&order=p&change_view=1
    > Są z siecią.
    > Przem

    To jest chyba klon canona, ma tą samą mechanikę, chyba nawet tonery pasują
    wzajemnie. :-)

  • 9. Data: 2011-02-02 20:47:12
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-02-02 01:32, Przemek pisze:
    > http://allegro.pl/listing.php/search?category=4584&s
    g=0&string=hp+1320&order=p&change_view=1

    ale masowo leciały w nich elektroniki :/

    --
    radar