  • 1. Data: 2010-02-27 09:29:44
    Temat: co zamiast i780?
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Poszukuje smartfona z WM. Do tej pory uzywalem Samsunga i780 ale niestety
    ulegl uszkodzeniu. Co mozecie polecic? Kolejnego samsunga nie chce. Buzdzet
    do 1000PLN (nowy). Wymagania - takie jak i780, pozatym, ze nie musi miec
    klawiatury.
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2010-02-27 09:46:06
    Temat: Re: co zamiast i780?
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    adam pisze:
> [...]
    > do 1000PLN (nowy). Wymagania - takie jak i780, pozatym, ze nie musi miec
    dziwne, ale właśnie klawiatura to jego duży plus. Zaden inny telefon z
    WM i dotykiem, nie bedie tak długo "trzymał". Ja bym kupił drugiego
    i780, ale ciekaw jestem co Ty wybierzesz i czy bedziesz zadowolony.
    napisz na grupie - jak już sie zdecydujesz.
    ToMasz

  • 3. Data: 2010-02-27 09:53:49
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > i780, ale ciekaw jestem co Ty wybierzesz i czy bedziesz zadowolony.
    > napisz na grupie - jak już sie zdecydujesz.

    Nie chce kolejnego i780, poniewaz jest ciezko dostepny i sporo kosztuje jak
    na dosyc juz stary telefon. Pozatym ciezko z serwisem, moj sie zepsul i
    Samsung nie mial juz tych telefonow na wymiane.
    pzdr
    Adam

  • 4. Data: 2010-02-27 11:23:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 10:53:49 +0100, adam napisał(a):

    > Nie chce kolejnego i780, poniewaz jest ciezko dostepny i sporo kosztuje jak
    > na dosyc juz stary telefon. Pozatym ciezko z serwisem, moj sie zepsul i

    to poczekaj moment, lada chwila będzie Sonyparkinson Aspen

    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 5. Data: 2010-02-27 11:31:35
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > to poczekaj moment, lada chwila będzie Sonyparkinson Aspen

    Pomyslalem o HTC Touch 2.
    Wiem, ze ma slaby ekran, ale procesor i pamiec calkiem ok.
    Co o tym sadzicie?
    pzdr
    Adam

  • 6. Data: 2010-02-27 12:42:41
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 27 lut 2010 o 10:29 GMT, adam napisał(a):

> [...]
    > do 1000PLN (nowy). Wymagania - takie jak i780, pozatym, ze nie musi miec

    Jestes pewny ze checsz WM? ja uzywam jednocznie wlasnie i780 i jednoczesnie
    G1, gdyby nie to ze od czasu do czasu uzywam Automapy, to bym dawno
    wpierdzielil tego i780, jedyne do czego wykorzystuje WM to pisanie smsow,
    od czasu do czasu zadzwonic i czasami Automapa, do niczego wiecej sie nie
    nadaje to badziwie... za to przyjemnnosc korzystania z androida jest
    nieporownywalna..

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 7. Data: 2010-02-27 13:06:08
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > od czasu do czasu zadzwonic i czasami Automapa, do niczego wiecej sie nie
    > nadaje to badziwie... za to przyjemnnosc korzystania z androida jest

    No wlasnie zalezy mi na Automapie. Dlatego chce pozostac przy WM.
    Pzdr
    Adam

  • 8. Data: 2010-02-27 13:12:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > No wlasnie zalezy mi na Automapie. Dlatego chce pozostac przy WM.

    Ew. czekać aż będzie dobra nawigacja na androida.

  • 9. Data: 2010-02-27 13:57:10
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 27 lut 2010 o 14:12 GMT, qwerty napisał(a):

    > Ew. czekać aż będzie dobra nawigacja na androida.

    Niesty czlowiek uczy sie na bledach, ja tez wybralem i780 bo ma automape...
    gdybym wiedzial ze WM to takie badziewie, a dowiedzialem sie dopiero
    podczas uzytkownia tego telefonu... to bym postapil zupelnie inaczej,
    kupilbym jakis zwykly telefon, albo wlasnie cos z androidem, wtedy jeszcze
    niestety nie bylo androidow jak kupowalem i780...
    a do nawigacji kupilbym cos dedykowanego, ludzie polecaja nawet te tanie
    jakis larki...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 10. Data: 2010-02-27 14:32:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 14:57:10 +0100, Brzezi napisał(a):

    > Niesty czlowiek uczy sie na bledach, ja tez wybralem i780 bo ma automape...
    > gdybym wiedzial ze WM to takie badziewie, a dowiedzialem sie dopiero
    > podczas uzytkownia tego telefonu... to bym postapil zupelnie inaczej,

    A co ci tak straszliwie badziewnie działa w tym systemie?

    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski