  • 41. Data: 2010-02-27 23:06:30
    Temat: Re: co zamiast i780?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Brzezi pisze:

    > Sam telefon techniczek pod wzgledem hardwareowym jest ok, nie ma sie do
    > czego przyczepic...
    jak to niema! Narastający dzwonek to co? a wybieranie głosowe? a brak
    mozliwości słuchania muzyki na zwykłym (mono) zestawie słuchawkowym BT?

    Teraz Wasza kolej. Co Wam sie nie podoba?

    ToMasz

  • 42. Data: 2010-02-27 23:15:52
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Brzezi pisze:

    > Jakis czas temu potrzebowalem bezprzewodowego netu na laptopie, uzylem WM
    > bo bylo mi latwiej... chciaz tez wcale nie bylo prosto...
    > ze starym poczciwym SE k800 nie mialem takich problemow
    jak to zrobiłeś? Bo jeśli laptop ma wi fi to internet "Wchodzi" do i780
    po g3 a do lapka jest "podawany" przez wifi - czy da sie jeszcze prościej?

    ToMasz

  • 43. Data: 2010-02-27 23:20:57
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Brzezi pisze:

    > Czytasz co napisalem? SZYBKIE zjecia malo wazne, jak np, fotka z wakacji
    > wysylam mmsem, bo wiecej nie potrzeba, zdjecia PRYWATNE wysylam na FB albo
    > na picasse, to ze sie skaluje jest bezznaczenia, WAZNE zdjecia dla mnie
    > wysylam sobie mailem, albo zgrywam przez kabelek z kompa, ale nigdy mi sie
    > nie chce podlaczac kabelka..., szybciej mailem...
    nie. szybcie j bedzie tak:
    1odblokować kawiature
    2longpress W -> załącz/wyłącz wifi
    3longpress M - załącz wyłącz FTP serwer

    Pc: win commander(czy jak go tam teraz nazywają), zapisana seja ftp
    i masz w oknie zawartość pamieci telefonu. w domu, pracy, u znajomych...
    bez internetu, bez kabli.
    ToMasz

  • 44. Data: 2010-02-27 23:24:29
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 28 lut 2010 o 00:06 GMT, ToMasz napisał(a):

    > jak to niema! Narastający dzwonek to co? a wybieranie głosowe? a brak
    > mozliwości słuchania muzyki na zwykłym (mono) zestawie słuchawkowym BT?
    >
    > Teraz Wasza kolej. Co Wam sie nie podoba?

    Ale ja pisalem pod wzgledem hardwareowym, nie os

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 45. Data: 2010-02-27 23:28:22
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 28 lut 2010 o 00:15 GMT, ToMasz napisał(a):

    > jak to zrobiłeś? Bo jeśli laptop ma wi fi to internet "Wchodzi" do i780
    > po g3 a do lapka jest "podawany" przez wifi - czy da sie jeszcze prościej?

    tylko ze standardowo nie ma udostepniania internetu po wifi, meczylem sie z
    jakimis programi, wifirouter czy cos takiego..

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 46. Data: 2010-03-01 11:31:57
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie chwalę, on ma wady, jak każdy system.
    > Protestuję natomiast przeciwko tekstom typu "WM to badziewie" - proszę,
    > bądż powyżej szambowego poziomu iJasia.

    Oczywiscie ze WM nie moze byc badziewie bo tak mowi Godel... inni musza
    mowic za siebie Godel udaje Boga i oczywiscie mowi "MY".

    Wiec "MY LUDZIE" uznalismy portfelami ze WM to jak mawia Godel "gniot"