    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: co zamiast i780?
    Date: Sat, 27 Feb 2010 13:42:41 +0100

    sob, 27 lut 2010 o 10:29 GMT, adam napisał(a):

    > Witam,
    > Poszukuje smartfona z WM. Do tej pory uzywalem Samsunga i780 ale niestety
    > ulegl uszkodzeniu. Co mozecie polecic? Kolejnego samsunga nie chce. Buzdzet
    > do 1000PLN (nowy). Wymagania - takie jak i780, pozatym, ze nie musi miec
    > klawiatury.

    Jestes pewny ze checsz WM? ja uzywam jednocznie wlasnie i780 i jednoczesnie
    G1, gdyby nie to ze od czasu do czasu uzywam Automapy, to bym dawno
    wpierdzielil tego i780, jedyne do czego wykorzystuje WM to pisanie smsow,
    od czasu do czasu zadzwonic i czasami Automapa, do niczego wiecej sie nie
    nadaje to badziwie... za to przyjemnnosc korzystania z androida jest
    nieporownywalna..

    Pozdrawiam
    Brzezi