  • 11. Data: 2011-07-08 22:10:59
    Temat: Re: co za milion
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 08 Jul 2011 21:02:59 +0200, megrims na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Moje typy:

    > 911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport
    > 911 GT2
    > 911 GT3 RS

    > co wybieramy. :D

    Lotus Exige, a reszta na opłaty i koszty towarzyszące trakdejom :) - a w
    sumie to za tą "resztę" to parę razy można sobie dowolny tor wynająć.

    "Każda radość, którą niesiemy zawsze do nas powróci Z.M. Raudive"

  • 12. Data: 2011-07-08 22:19:09
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-08 21:58, Maciek pisze:

    > Tego nie polecam, bardzo nie lubi LPG.

    Ty chyba mnie z kimś mylisz :D.

  • 13. Data: 2011-07-08 22:26:06
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    megrims <m...@i...pl> napisał(a):

    > Czytam tak od czasu do czasu zagadki:
    > co do 20kpln
    > co do 30kpln
    > co do 80kpln
    >
    > to ja zadam pytanie co za 1 mln pln.
    >
    > Moje typy:
    >
    > 911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport
    > 911 GT2
    > 911 GT3 RS
    >
    > co wybieramy. :D

    Ja bym kupił 5 aut :)
    takie:

    -Bentley Continental ~$260
    -Tesla S (jak zrobią) ~$70
    -stary Phaeton W12 $18
    -stare Safrane Baccara Biturbo $8
    -stare W126 V12 SEC $8

    ew "na sportowo/terenowo":
    -stary Bentley Continental ~$130
    -stary Mercedes SLS ~$100
    -stary Mercedes GL ~$40
    -stare Safrane Baccara Biturbo $8
    -stare W126 V12 SEC $8

    Pozdrawiam!

  • 14. Data: 2011-07-08 22:26:26
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-08, megrims <m...@i...pl> wrote:

    > Ty chyba mnie z kimś mylisz :D.

    Ale CNG też nie za bardzo - miejsca na butlę niewiele.
    ;-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 15. Data: 2011-07-08 22:34:55
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 08 Jul 2011 22:19:09 +0200, megrims napisał(a):

    > Ty chyba mnie z kimś mylisz :D.

    Zart.

    Ale serio, nikt mi nie wierzy jak opowiadam, ze widzialem kiedys stare 944
    z gazem...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 16. Data: 2011-07-08 22:49:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.07.2011 21:02, megrims pisze:
    > Czytam tak od czasu do czasu zagadki:
    > co do 20kpln
    > co do 30kpln
    > co do 80kpln
    >
    > to ja zadam pytanie co za 1 mln pln.

    Złoty DeLorean? ;->

  • 17. Data: 2011-07-08 23:00:47
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tego nie polecam, bardzo nie lubi LPG.

    Niestety wtedy czeba jezdzic na bendzynie...
    Troche ludziska siem gupio paczom jak za 700 na raz tankujesz ale wyjascia
    nie ma :P

    --
    Picasso

  • 18. Data: 2011-07-08 23:05:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czytam tak od czasu do czasu zagadki:
> [...]

    Maserati.
    Może być GT. ;-)

  • 19. Data: 2011-07-08 23:09:24
    Temat: Re: co za milion [OT]
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-08 22:34, Maciek pisze:

    > Zart.
    >
    > Ale serio, nikt mi nie wierzy jak opowiadam, ze widzialem kiedys stare 944
    > z gazem...

    [OT]

    Kiedyś na PMS napisałem, że widziałem zagazowanego ML55AMG. Wyraziłem
    opinię, że gazowanie takiego auta to profanacja. O mało nie zostałem
    zlinczowany.

    Jak bym zagazował jakieś auto, to żona by się ze mną rozwiodła.

  • 20. Data: 2011-07-08 23:27:38
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    > zlinczowany.
    > Jak bym zagazował jakieś auto, to żona by się ze mną rozwiodła.

    Moze warto zastanowic sie nad rozwodem... ale z jej winy!

    Co ma wspolnego ML z 944 czy 911?!
    O dodatkach typu AMG nie wspominam bo to wytryski dla frajerow!

    --
    Picasso