    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: co wybra???
    Date: Wed, 28 Apr 2010 22:53:05 +0200

    Dnia 28-04-2010 o 22:07:16 mz <z...@w...pl> napisał(a):

    > Bez urazy ale rok temu przedłużałem umowę na telefon żony też w Erze i
    > nie narzekam. Abonament 50 zł zmniejszony do 40 zł w tym 190 minut do
    > wszystkich jak dla niej to świat i nie zdarzyło się aby wygadała cały w
    > jakimś miesiącu. Dostała wtedy Avile za 50 zł

    Nie dodałem że nie chodzi mi konkretnie o Erę, a tak w sumie zasugerowałem.

    A to co piszesz to taki sam bełkot jakim posługują się handlowcy.

    Na wstępie jest jedno zasadnicze pytanie. Co dostanę więcej od oferty dla
    kogoś z ulicy. I tu już nie ma bełkotu tylko prosta odpowiedź (lub jej
    brak). Następnie pytanie czy jest pani/pan tego pewna że tego nie ma w
    standardowej ofercie. Bo zdarza się ze handlowcy sami się gubią w tym
    piepszniku promocyjno-marketingowym i ich dodatkach. I jak już jest
    ostateczna odpowiedź, to okazuje się ze po przeliczeniu jest extra np 3zł
    miesięcznie. Ja dobrze zrobionym w mówię WOW. A że na wstępie handlowiec
    przeważnie wypowiada się że "specjalnie dla pana" "specjalna oferta"
    "specjalnie przedłużenie" to podkreślam co jest specjalnego w tych 3zł. Bo
    bełkot to oni wszyscy uprawiają.

    Mogę się wypowiedzieć na swoich doświadczeniach, przedłużenie 2 razy w
    Plusie, 2 razy w Orange i raz w Erze. I zawsze to samo. Jak człowiek sam
    nie sprawdzi a uwierzy w te "extra, specjalnie, itd" to jest się dobrze
    zrobionym w jajo przez naciągaczy i oszustów w roli etatowych
    przedstawicieli operatorów.

    A takie działania mnie wnerwiają gdyż nie chodzi o mnie, a o ludzi (moja
    rodzinę) którzy potrafią się zgubić się w tym rozgardiaszu ofertowym
    połączonym z bełkotem handlowca. I jest to z premedytacją wykorzystywane.
    A nawet nie. Handlowcy są na tyle głupi że nawet nie mają żadnych danych o
    kliencie a od wejścia wciskają gówno. I bez żadnego zażenowania się
    później z niego wycofują.

    I założę się że jest mnóstwo ludzi co rzetelnie od kilku lat płacą sobie
    malutki abonamencik i ufają handlowcom bo wieżą w ludzi.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."