  • 11. Data: 2010-04-28 20:55:29
    Temat: Re: co wybra???
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    A jak jest?
    Banda baranów potrafi pod koniec umowy abonamentowej zaproponować ofertę
    przedłużeniową gorszą od standardowej co wisi jak byk w reklamach.
    Jak tak można. To nie odosobniony przypadek. Jak można uważać klientów za
    głupoli i w dodatku ich naciągać, a nawet bym powiedział że oszukiwać.
    Ja siedzę na prepaidzie od kilku lat, ale nieraz rodzinka pyta się mnie
    czy dobrą ofertę dostali bo ktoś dzwoni. I już z góry wiem jaka jest.
    Banda baranów i pokrak w krótkich spódniczkach.
    ---------------------------------------

    Pewnie wynika im to z czystej kalulacji - skoro na ofercie do kitu 90% ludzi
    przedłuża i tak umowę to po co dawać im więcej za to tą samą cenę - żeby
    mniej na tym zarobić? Firma telekomunikacyjna to korporacja - tam sie liczą
    tylko wyniki i zarobek, a nie sentymenty i sympatia

    Prawda jest taka że większość ludzi siedzi cały czas w jednej sieci bo
    1. Mają w niej całą rodzinę i połowę znajomych
    2. Nie chce im sie przenosić bo się przyzwyczaili a u nowego operatora
    będzie wszystko inaczej
    3. Nie znają się i nie wiedzą bądż nie mają czasu sie zapoznać z ofertą
    konkurencji

    Jest pewna grupa klientów zwanych w korporacjach "roszczeniowymi" a będących
    w rzeczywistości tzw. konsumentami świadomymi i to Ci wybierają oferty które
    są w danym momencie najlepsze. Ale ile jest takich 5%? 10%?

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 12. Data: 2010-04-28 20:58:28
    Temat: Re: co wybrać ?
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    > a ja proponuje zrobic to o czym pisał konsultant, wyslalbym pisemko do ery
    > ze z dniem XXX
    > rozwiazuje umowe . Wtedy zaczna dzwonic i oferowac lepsze warunki niz na
    > stronie.

    Albo zadzwonić pod 602 900 i powiedzieć że rezygnuje i od razu Cie przełączą
    do działu gdzie dostaniesz 10zł niższy abonament na całą umowę i możliwość
    skorzystania z pakietu Wieczory i Weekendy 200 za 5zł :) A telefon przyjdzie
    Ci kurierem

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 13. Data: 2010-04-28 21:16:49
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 28-04-2010 o 22:55:29 Konsultant z Ery <k...@g...pl>
    napisał(a):

    > Pewnie wynika im to z czystej kalulacji - skoro na ofercie do kitu 90%
    > ludzi przedłuża i tak umowę to po co dawać im więcej za to tą samą cenę
    > - żeby mniej na tym zarobić?

    Pewnie że z czystej kalkulacji. I jest to prawidłowe i normalne. Każda
    firma jest nastawiona na zysk i jest to ostatecznym celem. Ale nienormalne
    jest wciskanie kitu w stylu "specjalnie dla pana" lub "specjalna oferta na
    przedłużenie abonamentu" kiedy ta oferta okazuje się gorsza od zwykłej. To
    już nie jest normalne.

    > Firma telekomunikacyjna to korporacja - tam sie liczą tylko wyniki i
    > zarobek, a nie sentymenty i sympatia

    Nie chodzi o sentymenty i empatie a o etykę biznesu. Oczywiste jest to że
    biznes jest brudny i ciężki (ten duży biznes), ale w stosunku do klientów
    trzeba byc uczciwym. I uczciwość nie polega na wywaleniu najlepszej oferty
    na dzień dobry, ale przynajmniej nie gorszej od standardowej. A dodatkowo
    wciskanie że specjalnie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 14. Data: 2010-04-28 22:33:11
    Od: z <z...@g...pl>

    Piotr M pisze:

    > Nie chodzi o sentymenty i empatie a o etykę biznesu.

    I w temacie etyki właśnie...

    Od pół roku jestem w play i mam ustawiony telefon tak żeby nie dało się
    połączyć z internetem. "Złe ustawienia, brak połączenia"
    To było dokładnie sprawdzane-testowane. Nie dało się i już.
    Nie było nigdy na rachunkach wyszczególnione.

    Właśnie lukam sobie na historię połączeń i patrzę: transmisja danych
    0,12 zł.
    Wiem to tylko grosze. Jak się z założenia kradnie i ma się tak system
    ustawiony to co tu mówić o etyce w biznesie.
    "Klient nie zauważy a jak już to nie będzie mu się chciało...
    Pomnożymy te grosze razy tysiące miesięcznie i jest super"

  • 15. Data: 2010-04-29 05:31:36
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 28 Apr 2010 22:55:29 +0200, "Konsultant z Ery"
    <k...@g...pl> wrote:
    >Prawda jest taka że większość ludzi siedzi cały czas w jednej sieci bo
    Do tego dodaj, że przy małych ilościach wydzwonionych minut, np. 60
    minut na miesiąc, korzyści z przenosin, szczególnie uwzględniając
    koszt przeniesienia numeru są iluzoryczne. Pojedynńczy klient nie ma
    efektu skali a operator ma. Wystarczy więc wypośrodkować obniżki tak,
    aby mniejszość dzwoniąca dużo nie psioczyła za mocno, a dla większości
    dzwoniącej mało różnice do konkurencji nie były zbyt duże, aby i
    wizerunek i zyski nie ucierpiały zbytnio ;)
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 16. Data: 2010-04-29 06:50:19
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Konsultant z Ery" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hra7ju$mb2$2@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > przełączą do działu gdzie dostaniesz 10zł niższy abonament na całą umowę i
    > możliwość skorzystania z pakietu Wieczory i Weekendy 200 za 5zł :) A

    Ale po co dzwonić, sami zadzwonią (zadzwonicie) jak przyjdzie ten czas
    przedstawicie ofertę ja zaproponuję swoją jak nie będzie mi odpowiadać to
    zrezygnuje.

  • 17. Data: 2010-04-29 15:16:34
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    napisał(a):

    > Jest pewna grupa klientów zwanych w korporacjach "roszczeniowymi" a
    > będących w rzeczywistości tzw. konsumentami świadomymi i to Ci wybierają
    > oferty które są w danym momencie najlepsze. Ale ile jest takich 5%? 10%?

    I tu widać jakie jest podejście handlowców. No tak, bo reszta klientów
    nieroszczeniowych to buraki i tak traktuje się tych 80% klientów, jak
    buraków. A jak coś grymaszą to krzywa mina i pogarda że nie biorą co jest,
    a tylko ciśnienie podnoszą bo do targetu daleko.
    Najgorsze że przełożeni idą na takiej fali i to się właśnie przekłada na
    końcowych handlowcach. A później zdziwienie i nerwy że umowa z wyższym
    abonamentem wprowadzona do systemu czy że samo-podpisana w dostawie
    kurierskiej lub inne szwindle.

  • 18. Data: 2010-04-29 15:48:10
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    z wrote:
    > Może ktoś napisze o C901.

    W zasadzie to samo co C902 :) Kupiłem do "kolekcji" żeby mieć jakiś
    telefon, który jest tylko telefonem (poza tym gustuję w PDA).

    > Szczególnie chodzi mi o jakość zdjęć i
    > nagrywanie video w porównaniu do k800 bo reszta to pewnie tak jak w SE
    > mp3, radio ... standard

    W zasadzie bardzo standard, żadnych udziwnień.
    Przy foto bardzo przydatne jest to, że ma zarówno LEDa (latarkę) jak i
    flash błyskowy, prawdziwy (małej mocy, ale jednak jest). Zdjęcia porównam
    jak tylko odzyskam k810 z wypożyczenia.

    Jakub