  • 1. Data: 2011-06-21 12:55:16
    Temat: co sadzicie o takiej formie zdjec?
    Od: Korupcjusz <k...@b...jest.pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/gid,13378461,title,Ruchome-o
    brazy-Jamie-Beck,galeria.html

    Co sadzicie o takiej formie wyrazania artyzmu i sztuki?
    Czy to jeszcze zdjecia czy cos pomiedzy filmem a zdjeciem?

  • 2. Data: 2011-06-21 13:28:58
    Temat: Re: co sadzicie o takiej formie zdjec?
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 21 Cze, 14:55, Korupcjusz <k...@b...jest.pl> wrote:
    > http://wiadomosci.wp.pl/gid,13378461,title,Ruchome-o
    brazy-Jamie-Beck,...

    > Co sadzicie o takiej formie wyrazania artyzmu i sztuki?
    > Czy to jeszcze zdjecia czy cos pomiedzy filmem a zdjeciem?

    Bardzo ciekawe. Chcialbym by mozna to odbicie Yellow Cab przenies na
    papier...w ruchu oczywiscie.
    StaM

  • 3. Data: 2011-06-21 13:43:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-06-21 14:55, Korupcjusz pisze:

    > Co sadzicie o takiej formie wyrazania artyzmu i sztuki?
    > Czy to jeszcze zdjecia czy cos pomiedzy filmem a zdjeciem?

    Nie ważne, co się sądzi na temat artyzmu i sztuki, najważniejsze żeby
    konkretnie i jednoznacznie określić, co to jest, bo od tego zależy reszta ;)
    A tak serio - zaraz jakieś suchary odezwą się, że to nie zdjęcia, a co
    do mnie - bardzo fajna forma, od dawna mam coś takiego w głowie tylko
    lenizm...

    --
    pozdrawia Adam
    /kiedy miejskie toalety wejdą na grupona? Kupka w cenie siusiu.../

  • 4. Data: 2011-06-21 13:56:26
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Co sadzicie o takiej formie wyrazania artyzmu i sztuki?
    > Czy to jeszcze zdjecia czy cos pomiedzy filmem a zdjeciem?

    Tapety na pulpit (M$, Linuks, chyba też Amiga) były takie "od zawsze" ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 5. Data: 2011-06-21 15:06:19
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 21 Jun 2011 14:55:16 +0200, Korupcjusz napisał(a):

    > http://wiadomosci.wp.pl/gid,13378461,title,Ruchome-o
    brazy-Jamie-Beck,galeria.html

    > Co sadzicie o takiej formie wyrazania artyzmu i sztuki?

    Jakby żywcem z Harrego Pottera zapożyczony pomysł ;)

    > Czy to jeszcze zdjecia czy cos pomiedzy filmem a zdjeciem?

    A czy to naprawdę ważne?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 6. Data: 2011-06-21 19:13:36
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 21/06/2011 13:55, Korupcjusz wrote:
    > http://wiadomosci.wp.pl/gid,13378461,title,Ruchome-o
    brazy-Jamie-Beck,galeria.html

    > Co sadzicie o takiej formie wyrazania artyzmu i sztuki?

    nie podoba mi się - trudno oglądać zdjęcie którego jeden element tak
    mocno przyciąga uwagę.

    Lubię (ruchome) kadry z niektórych filmów, ale to inny rodzaj sztuki.

    B.

  • 7. Data: 2011-06-21 20:33:01
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 21 Jun., 14:55, Korupcjusz <k...@b...jest.pl> wrote:
    > http://wiadomosci.wp.pl/gid,13378461,title,Ruchome-o
    brazy-Jamie-Beck,...

    > Co sadzicie o takiej formie wyrazania artyzmu i sztuki?

    jesli sie przeczyta takie pytanie , to cisnie sie na usta inne
    pytanie : co ja tutaj robie?

    "forma wyrazania artyzmu i sztuki " - a skadzes takiego bezsensownego
    potworka jezykowego wytrzasnal ?

    tak jakbys n.p. pytal o " forme wyrazania mowy"

    trzymaj sie z daleka od sztuki i artyzmu - pytaj raczej " ktory
    kompakt lepszy " , albo " ile wart jest ten aparat".

    Sa pewne granice , ktorych nie powinno sie przekraczac.

  • 8. Data: 2011-06-21 22:44:53
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-06-21 14:55, Korupcjusz wrote:
    > http://wiadomosci.wp.pl/gid,13378461,title,Ruchome-o
    brazy-Jamie-Beck,galeria.html

    > Co sadzicie o takiej formie wyrazania artyzmu i sztuki?
    > Czy to jeszcze zdjecia czy cos pomiedzy filmem a zdjeciem?

    W gif-ach czyli zdecydowanie najmniej nadającym się do tego web formacie
    grafiki, o yeah! :)

    Myślę, że wszyscy którzy mają fizia na punkcie drogich monitorów powinni
    szybko i jednoznacznie określić zdjęcia w palecie 256 kolorów, a szybko
    powinni do tego dołączyć posiadacze wolnych łącz.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 9. Data: 2011-06-22 04:40:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-06-22 00:44, dominik pisze:
> [...]
    > szybko i jednoznacznie określić zdjęcia w palecie 256 kolorów, a szybko
    > powinni do tego dołączyć posiadacze wolnych łącz.

    Dosłowność ludzi z tej grupy czasem dobija :)
    A może tak po prostu ma być? Czarnobiałe zdjęcia są równie głupie z
    punktu widzenia drogich monitorów.

    --
    pozdrawia Adam
    /osiem procent badanych martwi się, że ich iPod jest zazdrosny o ich

  • 10. Data: 2011-06-22 08:13:16
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > http://wiadomosci.wp.pl/gid,13378461,title,Ruchome-o
    brazy-Jamie-Beck,...