  • 31. Data: 2010-06-25 00:48:11
    Temat: Re: co robić w razie zderzenia?
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:gophi.pms.1277346640@news.chmurka.net...

    > Odruchem nie zawsze najlepszym. Brak ABSu = blokada kół = brak kierowania.
    > Można w ostatnim momencie skręcić kierownicę żeby zjechać w wolne miejsce,
    > ale na zablokowanych kołach na wiele się to nie zda...

    Oczywiście masz rację. Spróbuj to tylko wykonać w ułamku sekundy będąc
    całkowicie zaskoczonym :) Nigdy nie miałeś stłuczki?
    Wojtek

    --
    Powódź ma też plusy dodatnie,
    każdy dostał darmowe oczko

  • 32. Data: 2010-06-25 00:54:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Jun 2010 00:48:11 +0200, osobnik zwany wowa
    wystukał:

> [...]
    >>
    > Oczywiście masz rację. Spróbuj to tylko wykonać w ułamku sekundy będąc
    > całkowicie zaskoczonym :) Nigdy nie miałeś stłuczki? Wojtek

    nigdy nie jeździłeś samochodem bez ABSu?
    bo kiedyś to była norma
    oczywiście, że czasem się nie uda i jest bum!

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2010-06-25 19:19:48
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > nigdy nie jeździłeś samochodem bez ABSu?
    > bo kiedyś to była norma
    > oczywiście, że czasem się nie uda i jest bum!

    Nigdy nie miałem ABSu :)
    Wojtek

  • 34. Data: 2010-07-06 05:48:07
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    wowa <w...@g...pl> wrote:

    > Oczywiście masz rację. Spróbuj to tylko wykonać w ułamku sekundy będąc
    > całkowicie zaskoczonym :) Nigdy nie miałeś stłuczki?

    Miałem i zrobiłem dokładnie w ten sposób - skręciłem na zablokowanych kołach.
    Oczywiście nic to nie dało.

    --
    Siena 1.6 HL & GSX 750F
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D