  • 11. Data: 2009-01-19 12:09:54
    Temat: Re: co oznacza reverse characteristic w układach
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    To całe ptranie dotyczy układu TA8132.
    CZy możecie spojrzeć na notę
    http://www.elenota.pl/d.php?pid=71066&pdf=e003695

    Powiedzcie mi o co chodzi w opisie z ta Reverse characteristic. To
    jest opisane na pierwszej stronie 4 punkt od dołu.

    Czy mogę zamiast układu TA8132AF zastosować układ TA8132F. Jest to dla
    mnie bardzo ważna informacja bo na schemacie było napisane AF a
    przysłali mi F i nie wiem co robić.
    Ten filtr 2 końcówkowy jest wpięty w ten układ w nóżkę 20 na następnej
    stronie. Co jak mam tam umieścić.

  • 12. Data: 2009-01-19 12:10:33
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

[...]

    Wpisuje AH-34 i nic nie znaleziono

  • 17. Data: 2009-01-19 12:27:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello slawek7,

    [... 10 razy to samo ...]

    A kopa w rzyć chcesz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2009-01-19 12:32:46
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Bardzo przepraszam, ale pracuję na sprzecie który ma filtrowane
    pakiety wychodzące i przychodząc. Jak wysyłałem to pojawił się błąd i
    kilka razy zrobiłem klik. Miało nie pójśc a jednak poszło. Usunąć
    teraz nie mogę. W domu spróbuję.
    Jeszcze raz przepraszam.

  • 20. Data: 2009-01-19 13:19:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    >http://www.elenota.pl/d.php?pid=71066&pdf=e003695
    >Powiedzcie mi o co chodzi w opisie z ta Reverse characteristic. To
    >jest opisane na pierwszej stronie 4 punkt od dołu.

    Podejrzewam ze chodzi o to czy przy np wyzszej czestotliwosci niz
    srodkowa ma sie pojawic na wyjsciu wieksze czy mniejsze napiecie
    niz srodkowe.

    Do odbioru radia FM to raczej bez roznicy, ale juz np automatyczna
    regulacja czestotliwosci moze wymagac konkretnej..

    >Ten filtr 2 końcówkowy jest wpięty w ten układ w nóżkę 20 na
    >następnej
    >stronie. Co jak mam tam umieścić.

    Tam jest wybitnie rezonator potrzebny. I to taki dosc "szeroki",
    nie kwarcowy, jesli trzeba normalne radio.
    Na 9 stronie masz jak go zastapic cewka i kondensatorami.

    J.