    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: co oznacza reverse characteristic w układach
    Date: Mon, 19 Jan 2009 14:19:21 +0100

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f2c9e4d3-b5a7-43bd-8737-aa22f89a73fa@r36g2000pr
    f.googlegroups.com...
    >http://www.elenota.pl/d.php?pid=71066&pdf=e003695
    >Powiedzcie mi o co chodzi w opisie z ta Reverse characteristic. To
    >jest opisane na pierwszej stronie 4 punkt od dołu.

    Podejrzewam ze chodzi o to czy przy np wyzszej czestotliwosci niz
    srodkowa ma sie pojawic na wyjsciu wieksze czy mniejsze napiecie
    niz srodkowe.

    Do odbioru radia FM to raczej bez roznicy, ale juz np automatyczna
    regulacja czestotliwosci moze wymagac konkretnej..

    >Ten filtr 2 końcówkowy jest wpięty w ten układ w nóżkę 20 na
    >następnej
    >stronie. Co jak mam tam umieścić.

    Tam jest wybitnie rezonator potrzebny. I to taki dosc "szeroki",
    nie kwarcowy, jesli trzeba normalne radio.
    Na 9 stronie masz jak go zastapic cewka i kondensatorami.

    J.