  • 41. Data: 2011-01-21 12:02:01
    Temat: Re: co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
    Od: PaPi <...@...3>

    > i zawsze glownym kryterium jest niska cena, a nie jakosc,

    A dlatego, ze jakosc okreslaja warunki przetargu i projekt.

    > a i tak
    > zazwyczaj wychodzi zaje..e drogo :| po czym plonie dokumentacja
    > "niechcacy" albo firma bankrutuje i nie ma chetnego do napraw
    > gwarancyjnych.

    Znasz choc jeden taki przypadek w Polsce ?
    Pracuje w "branzy" i nie slyszalem o czyms takim.

    > nie mozemy w PL ogarnac dziur po zimie w tych drogach co juz sa, a co
    > dopiero utrzymac nowe odcinki tych tras. po nastepnej zimie to goscie na
    > euro2012 tylko beda mogli sie samolotem dostac i dojechac na stadion
    > konno ;)

    A to przedewszystkim dlatego, ze w Polsce jezdza nagminnie przeladowane
    ciezarowki ostrzegajace sie przez CB przed "krokodylkami".

    Przejazd maksymalnie obciazonego pojazdu ciezarowego dopuszczonego u nas
    do ruchu powoduje takie same szkody w nawierzchni jak przejazd miliona
    pojazdow osobowych... dlatego ze oddzialywania na nawierzchnie sa
    funkcją do 4 potegi obciazenia osi.

  • 42. Data: 2011-01-21 12:03:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Taką wiedzę, to posiada cała Polska, odpowiedz sobie sam na pytanie,
    > dlaczego prezesem spółki zostaje minister, który podpisał umowę? No
    > patrz wszystko zgodnie z prawem!

    Ja nie posiadam takiej wiedzy. Nie mam pojęcia czy siostra ministra
    wzięła łapówę. Dlatego jeśli coś wiesz, złóż zawiadomienie.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 43. Data: 2011-01-21 12:03:20
    Od: PaPi <...@...3>

    > Taką wiedzę, to posiada cała Polska, odpowiedz sobie sam na pytanie,
    > dlaczego prezesem spółki zostaje minister, który podpisał umowę? No
    > patrz wszystko zgodnie z prawem!

    To jakas pochodna "wiedzy" o zydach, ktora ma rowniez cala Polska ?
    Ktorej spolki drogowej prezesem zostal minister podpisujacy z ta spolka
    umowe ?

  • 44. Data: 2011-01-21 12:04:11
    Od: PaPi <...@...3>

    > Te "istotne warunki zamówienia" - tak się dobiera aby wygrał ten co ma
    > wygrać. Tak działają przetargi, zwłaszcza publiczne.

    Pitolisz.
    Dowodem na to pitolenie jest start w przetargu kilkunastu a od niedawna
    kilkudziesieciu oferentow.

  • 45. Data: 2011-01-21 12:07:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > To jakas pochodna "wiedzy" o zydach, ktora ma rowniez cala Polska ?
    > Ktorej spolki drogowej prezesem zostal minister podpisujacy z ta spolka
    > umowe ?

    Pewnie chodzi o Stalexport.

  • 46. Data: 2011-01-21 12:25:53
    Od: PaPi <...@...3>

    > Pewnie chodzi o Stalexport.

    A kiedy Emil Wasacz byl ministrem infrastruktury ?
    Od kiedy ministrowie podpisuja umowy ze spolkami budujacymi drogi ?

  • 47. Data: 2011-01-21 13:09:12
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 20 Jan 2011 20:19:32 +0100, Max_P napisał(a):

    > najdłuższy most transoceaniczny świata - między Szanghajem i Ningbo,

    Ale zdajesz sobie sprawe, ze koszty w Chinach i w Europie sa *deczko* inne?
    Porownywanie jakichkolwiek kosztow z tymi w Chinach jest czysta demagogia.

    --
    Mark

  • 48. Data: 2011-01-21 14:04:35
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    masti <g...@t...hell> napisał(a):

    > Dnia piÄ&#65533;knego Fri, 21 Jan 2011 02:56:57 +0000 osobnik zwany kogutek
    > wystukaĹ&#65533;:

    Szanghajem i Ningbo,
    gĹ&#65533;Ä&#65533;bokoĹ&#65533;ci

    trybunach dostaje kulkÄ&#65533;

    > tak, tak. A komunistyczna prokuratura to taka Ĺ&#65533;wiÄ&#65533;ta jest.

    Wychodzi ze skuteczniejsza od naszej. Co chwila świat zamiera jak slyszy że
    kolejna grupowa egzekucja będzie.

  • 49. Data: 2011-01-21 14:11:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 21 Jan 2011 13:04:35 +0000 osobnik zwany kogutek
    wystukał:

    > Wychodzi ze skuteczniejsza od naszej. Co chwila świat zamiera jak slyszy
    > że kolejna grupowa egzekucja będzie.

    jest tylko drobny szczegół. Czy skazani mają cokolwiek wspólnego z
    przestępstwem.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 50. Data: 2011-01-21 14:30:28
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > Dnia pięknego Fri, 21 Jan 2011 13:04:35 +0000 osobnik zwany kogutek
    > wystukał:

    > jest tylko drobny szczegół. Czy skazani mają cokolwiek wspólnego z
    > przestępstwem.

    Czy to ty w tym wątku żądałeś okazania jakichś przekonujących dowodów na
    przekręty przy przetargach publicznych? To może zaserwuj nam jakieś konkrety
    dotyczące chińskiego wymiaru sprawiedliwości.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII