  • 11. Data: 2011-06-14 19:06:15
    Temat: Re: co jest tansze od orange?
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > Na co? :D

    2play

    ania

  • 12. Data: 2011-06-14 19:06:23
    Od: Kamikaze <m...@p...fm>

    > Ania - chętna

    Na co? :D

  • 13. Data: 2011-06-14 23:42:00
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    ToMasz in news:it88kv$isa$1@inews.gazeta.pl
    > kupując tańsze doładowania, moze obniżyć koszt o parę groszy.
    > Korzystając z pakietów może znacznie tzn 10gr. obniżyć koszt rozmów w
    > sieci i na stacjonarne.

    tzn. jak [praktycznie jak], majac pre-paid w orange, mozna kupowac
    - "tansze doladowania" albo
    - "pakiety" obnizajace o 10 gr,
    czyli, jak rozumiem, mozna obnizyc koszt rozmow z orange do innych sieci i
    na stacjonarne [bez play] do 19 gr.
    jak przy pre-paidzie to wykonac?

    > przy conajmniej 25zł na
    > miesiąc, mozna zacząć "schodzić" z owych 29 groszy, do ok 21...

    tak btw: to do 19, czy 21 gr mozna obniżyc?
    [bo rozumiem, ze tutaj masz na mysli sposoby wspomniane wyzej; czyli
    ponawiam pytanie - jakie?]

    > uwaga! Jak dzwoni sie poza swoją siec, warto przejść do mBanku, bo tam
    > jest nieustająca promocja chyba z 19 grosikami. w playu również mamy
    > pakiety "potrajające" doładowanie, z tym ze przepadają po 30 dniach.
    > jak do wszystkich - to mbank albo play

    mnie na przyklad by interesowalo na jakis miesiac wejsc w sima pre-paid,
    szykuje mi sie gigantyczna liczba rozmow na wszelkie komorki i stacjonarne.
    Rozumiem, że orange, to sredni wybor.

    OK, mbank, albo play (jeszcze nie patrzylem co lepsze).

    A moze od razu warto mbankowego sima kupic skoro samemu jest sie w mbanku...

  • 14. Data: 2011-06-14 23:43:18
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Pszemol in news:it7974.7fk.1@poczta.onet.pl
    > "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message
    > A kto wie co to za oferta? Jakieś szczegóły?

    ztcw to nie jest jakas "specjalna" oferta (po prostu "orange go", czy cos
    takiego, co teraz tam rozdaja...);
    w sumie: biorac taki orange, mozesz wykonac sms z tymi trzema wklepanymi
    numerami zaprzyjaznionymi (sms na numer 363) za 6 zl/mies. Działa.
    Faktycznie po 3 gr/min
    zdaje sie, że maja to od lat...

  • 15. Data: 2011-06-15 02:49:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > w sumie: biorac taki orange, mozesz wykonac sms z tymi trzema wklepanymi
    > numerami zaprzyjaznionymi (sms na numer 363) za 6 zl/mies. Działa.

    Acha, czyli trzeba mieć taryfę GO a nie tą "internetową"... rozumiem.

  • 16. Data: 2011-06-15 09:16:31
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 15.06.2011 04:49, Pszemol wrote:
    > "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message

    > Acha, czyli trzeba mieć taryfę GO a nie tą "internetową"... rozumiem.

    w orange free nie ma żadnych promocji/pakietów na rozmowy
    Marx

  • 17. Data: 2011-06-15 12:08:34
    Od: kołcz <k...@c...com>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > ale rze co? :)
    >
    > a ja wlasnie Palya mam do dzwonienia do Orange. W sumie kosztuje mnie
    > tyle samo co jak mialem orange, ale mam to czego nie dawal orange,
    > jakies dodatki na stacjonarne, do wszystkich sieci, internet za
    > darmola (na tyle ile ja uzywam).
    >
    > No i co najwazniejsze, w srodku miasta MAM WRESZCIE ZASIEG!

    I co najwazniejsze nikt juz do Ciebie nie zadzwoni, tylko Ty musisz
    dzwonic, bo malo kto ma ochote placic x2 tyle za polaczenie

  • 18. Data: 2011-06-15 12:09:23
    Od: kołcz <k...@c...com>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wklepanymi
    > numerami zaprzyjaznionymi (sms na numer 363) za 6 zl/mies. Działa.

    Jeszcze jedna swietna rzecz smsy do orange po 1gr, pakiet 600smsów na
    miesiąc, doskonała rzecz

  • 19. Data: 2011-06-15 17:38:59
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > Jeszcze jedna swietna rzecz smsy do orange po 1gr, pakiet 600smsów na
    > miesiąc, doskonała rzecz

    tak, w play przy doładowaniu mam 3tysionce do wszystkich

    jk

  • 20. Data: 2011-06-15 21:27:17
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > tzn. jak [praktycznie jak], majac pre-paid w orange, mozna kupowac
    > - "tansze doladowania" albo
    > - "pakiety" obnizajace o 10 gr,
    praktycznie poczytaj reklamy, nawet nie regulaminy.
    > czyli, jak rozumiem, mozna obnizyc koszt rozmow z orange do innych sieci
    > i na stacjonarne [bez play] do 19 gr.
    > jak przy pre-paidzie to wykonac?
    doładowując 100+10 masz juz 10% gratis. zawsze są jakieś nieustające
    promocje. Inaczej: kup orangowe złotówki na allegro za pomocą przelewu
    sms. za 70zł dostaniesz 100 - czyli masz już ok 20 groszy.

    > mnie na przyklad by interesowalo na jakis miesiac wejsc w sima pre-paid,
    > szykuje mi sie gigantyczna liczba rozmow na wszelkie komorki i
    > stacjonarne. Rozumiem, że orange, to sredni wybor.
    tak. play polecam:
    http://telefix.ugu.pl/kody_play.htm
    30zł za 10zł. ale dowiedz sie czy takich pakietów mozna kupić kilka w
    ciagu jednego miesiaca.

    ToMasz