  • 11. Data: 2011-05-07 15:09:35
    Temat: Re: co jest do kurwy nędzy
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-05-07 14:22, colin pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=tnHQaNQT9m8
    > w kazdym normalnym kraju by go rozstrzelali, ma 21lat a zachowuje sie
    > dziecko, tekst o mamo mnie zabil...

    bandytyzm.
    facet nie wyrywa się, a te gnoje wykręcają mu ręce.

  • 12. Data: 2011-05-07 15:33:13
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Paul <e...@e...com> napisał(a):

    > bandytyzm.
    > facet nie wyrywa się, a te gnoje wykręcają mu ręce.
    Zgadzam się z tobą. Jak się ktoś nie wyrywa to wystarczy go zdrutować. Poza
    tym co to ma znaczyć że na ty mu mówili. W innych przygodach podobnie " no i
    co pan panie Andrzeju powie". A gówno. Pan Andrzej to on może być dla sąsiadki
    a nie dla funkcjonariusza.

  • 13. Data: 2011-05-07 16:02:01
    Od: w_wi <s...@o...eu>

    W dniu 2011-05-07 14:36, cbnet pisze:
    > Kozak, nieudacznik, ale przynajmniej dzieci umie robić!
    > No i trzeba takich ~wspierać. ;)

    Zdecydowanie wspierać i nie karać dotkliwie bo jego dzieci pracują na
    naszą emeryturę.

  • 14. Data: 2011-05-07 17:07:05
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 7 Maj, 16:02, w_wi <s...@o...eu> wrote:

    > Zdecydowanie wspierać i nie karać dotkliwie bo jego dzieci pracują na
    > naszą emeryturę.

    Raczej my na ich zasiłki.

  • 15. Data: 2011-05-07 17:44:15
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Pan Andrzej to on może być dla sąsiadki
    > a nie dla funkcjonariusza.
    Z ciekawości - jak wg Ciebie powinni się do niego zwrócić ?
    WOJO

  • 16. Data: 2011-05-07 17:57:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin WOJO

    > Z ciekawo?ci - jak wg Ciebie powinni sie do niego zwróciae ? WOJO

    A jak się należy zwracać do obcych?

  • 17. Data: 2011-05-07 18:04:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    > Z ciekawości - jak wg Ciebie powinni się do niego zwrócić ?

    "Proszę pana".

  • 18. Data: 2011-05-07 18:12:16
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-07 17:44, WOJO pisze:
    > Z ciekawości - jak wg Ciebie powinni się do niego zwrócić ?

    A zwyczajnie: "Co pan powie". Ewentualnie "Co pan powie panie Kowalski"
    Czyli tak jak to się ogólnie przyjęło, do zupełne obcego człowieka.

  • 19. Data: 2011-05-07 18:17:11
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-07 12:12, Ireneusz Brycki pisze:

    > faktycznie przegięcie. Po 3000 nauczyłby się trochę pokory.

    Dla przykładu powinni go zastrzelić.

  • 20. Data: 2011-05-07 19:07:06
    Od: Janusz45 <j...@w...pl>

    W dniu 07.05.2011 14:36, cbnet pisze:
    > Kozak, nieudacznik, ale przynajmniej dzieci umie robić!
    > No i trzeba takich ~wspierać. ;)

    Z jednym się nie zgadzam: Że nieudacznik.
    Kozak, co dzieci umie robić - to fakt.
    A i ma szacunek u stróży drogowych, pewnie
    nie bez powodu. Taki spada na cztery łapy.
    Przypuszczam, że to taki nowy Wałęsa,
    zbuntowany przeciw układowi, ale z potencjałem.
    Takiego nie wsadzą do aresztu, jak tego
    sławnego świętej pamięci rowerzysty, który
    ścigany listem gończym za prowadzenie po
    spożyciu zmarł wreszcie w areszcie.

    Jan