  • 1. Data: 2012-07-25 20:35:46
    Temat: co by się nadawało, co kupić.
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Jak nie lubię dużych samochodów. To padło że powinienem się przymierzyć do
    nabycia drogą kupna ( ukraść się chyba nie da ) dostawczaka. Coś wypożyczam.
    jest tego kilka sztuk. Traktowałem to jako hobby zarobkowe. Dwa razy w
    miesiącu opękiwałem wynajmowanym dostawczakiem. W sumie to ten co wypożyczał
    wynajmował. Temat zrobił się rozwojowy. Sprzętu niedużo ale długie elementy. W
    sumie nie takie długie bo kilka sztuk po dwa metry. jedno jest długie bo 3,30
    ma długości. Nie jest to ciężkie. Wszystko z 300 kilo waży. Nie jest problemem
    wynajmowanie transportu. Problemem jest za każdym razem załadowanie,
    wyładowanie. Sprzęt tani nie jest i się w czasie takich operacji niszczy.
    Rysuje się farba, obija się. Jak bym miał na stałe załadowane to wszystko w
    samochodzie to było by to rozsądne. bajecznie by było jak by w dostawczaku
    dało się stanąć w pozycji wyprostowanej ( 180 cm). No i żeby był jak
    najmniejszy. Jak by miał okna z boku to też by mnie nie brzydziło. To
    najdłuższe może po skosie leżeć na podłodze albo być jakoś zamocowane z boku.
    Wychodzi że przestrzeń bagażowa powinna mieć długość z 2,5 metra. Na super
    osiągach mi nie zależy. Przebiegi by to robiło małe. Co by wybrać z używanych
    i oczywiście tanich. Rozważałem wariant z przyczepą. Ale prościej dla mnie
    jest parkować samochód jak nie jeździ niż parkować przyczepę. Chociażby
    dlatego że do samochodu trudniej się podpiąć i zrobić żeby zniknął.

  • 2. Data: 2012-07-25 20:45:20
    Temat: Re: co by się nadawało, co kupić.
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Jul 2012 18:35:46 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

    (...)

    Lublin blaszak, kupisz za kilka tysiecy. Jesli blacharka i rama jest dobra,
    to reszta bedzie dzialac. Silnik prosty jak cep i trwaly, stosunkowo
    ekonomiczny.

    Przestrzeni ladunkowej ma akurat ciut wiecej, niz potrzebujesz.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2012-07-25 23:34:05
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > ekonomiczny.
    >
    > Przestrzeni ladunkowej ma akurat ciut wiecej, niz potrzebujesz.

    dzięki za zainteresowanie. Znalazłem tylko wymiary tego mniejszego. To długie
    nie wejdzie. Z wyglądu nawet przyjemny dla oka.

  • 4. Data: 2012-07-26 10:22:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Jul 2012 21:34:05 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

    > dzięki za zainteresowanie. Znalazłem tylko wymiary tego mniejszego. To długie
    > nie wejdzie. Z wyglądu nawet przyjemny dla oka.

    Typowy wol roboczy. Ciezko znalezc wymiary wersji dlugiej, latwiej chyba
    zmierzyc w komisie. Zreszta podstawa to i tak ogledziny i jazda probna.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio