  • 71. Data: 2010-12-19 10:14:26
    Temat: Re: co 4-7 pajac ma halogeny ??
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > Ależ są.

    To je przytocz.

    --
    ignorance is bliss

  • 72. Data: 2010-12-19 15:04:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 19 Dec 2010 09:14:26 GMT, to napisał(a):

    > To je przytocz.

    Przecież juz przytoczyli w tym wątku odpowiednie przepisy.
    Wystarcza, że widoczność jest ograniczona zjawiskami atmosferycznymi.

    --
    ___________ (R)

  • 73. Data: 2010-12-19 15:11:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > Przecież juz przytoczyli w tym wątku odpowiednie przepisy. Wystarcza, że
    > widoczność jest ograniczona zjawiskami atmosferycznymi.

    Pisałem o "jasnych kryteriach", stwierdzenie o "ograniczonej widoczności"
    jest bardzo niekonkretne i dla każdego może oznaczać co innego.

    --
    ignorance is bliss

  • 74. Data: 2010-12-19 21:25:29
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 19 Gru, 15:11, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Pisałem o "jasnych kryteriach", stwierdzenie o "ograniczonej widoczności"
    > jest bardzo niekonkretne i dla każdego może oznaczać co innego.

    Nie przesadajmy, podobnie jest skonstruowane wiele innych przepisow,
    np

    Art. 12.6. Jeżeli przemarsz kolumny pieszych odbywa się w warunkach
    niedostatecznej widoczności:

    Art. 51"... w czasie od zmierzchu do świtu.."

    Trudno podac calkowicie jednoznaczne, albo bedzie to praktycznie
    nieweryfikowalne (albo trzeba bedzie wozis kalendarz z godz. wschodu i
    zachodu slonca)... np. te 50m przy wlaczeniu tylnego swiatla - niby
    jest precyzyjnie, tylko z jaka dokladnoscia mozna to stwierdzic na
    oko? ;) Zwlaszcza, ze mgla najczesciej uklada sie pasami roznej
    gestosci i wlasciwie nalezalo by co kilkanascie sekund wlaczac/
    wylaczac to swiatlo...

    Pozostaje zdrowy rozsadek ;) np. jesli nikt nie jedzie za nami, to
    wlaczamy, ale jesli jedziemy w kolumnie, z odstepami ~kilka(nascie)
    metrow, to mozna sobie podarowac to swiatlo pomimo mniejszej niz 50m
    widocznosci...
    Jak by tego nie sformulowac i tak bedzie ktos narzekal ;)

    WS

  • 75. Data: 2010-12-20 00:39:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 19 Dec 2010 14:11:08 GMT, to napisał(a):

    > Pisałem o "jasnych kryteriach", stwierdzenie o "ograniczonej widoczności"
    > jest bardzo niekonkretne i dla każdego może oznaczać co innego.

    Jest jednoznaczne. Jest opad - można używacf.

    --
    ___________ (R)

  • 76. Data: 2010-12-20 12:18:19
    Od: "Raf :-)" <r...@N...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 14 Dec 2010 09:34:00 +0100, Artur M. Piwko napisał(a):

    > In the darkest hour on Mon, 13 Dec 2010 11:11:18 +0000,
    > kamil <k...@s...com> screamed:

    > Zaparz sobie _kawę_, usiądź wygodnie, napisz na kartce zdanie
    > "kupić słownik języka polskiego" wielkimi literami.

    Nie bądź taki hop do przodu, bo Ci z tyłu zabraknie :)

    http://usjp.pwn.pl/haslo.php?id=4813234

    (oglądanie w słowniku rozwinięcia hasła jest płatne, ale wystarczy zobaczyć
    nagłówek)

    To, że kamil troluje nie znaczy jeszcze, że żywcem pożera dzieciaczki
    wychodzące ze szkoły - po prostu jest zwykłym burakiem i tyle. Szkoda
    "twoich nerw".

    Raf :-)

  • 77. Data: 2010-12-22 08:28:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > Jest jednoznaczne. Jest opad - można używacf.

    Może przeczytaj ten przepis.

    --
    ignorance is bliss