  • 11. Data: 2010-11-09 12:34:45
    Temat: Re: ciekawostka z Allegro
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "wnekus" <s...@t...pl> napisał

    > Tutaj GLOWNYM problemem jest to ze telefon nie jest przystosowany do naszych
    > sieci (polskich, europejskich standardow) i pracuje na INNYM pasmie.

    INNYM? 1800 to inne pasmo? Ok, Panu już podziękujemy.

  • 12. Data: 2010-11-10 21:23:39
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    W dniu 2010-11-09 13:34, Tomek pisze:

    > Użytkownik "wnekus" <s...@t...pl> napisał

    > INNYM? 1800 to inne pasmo? Ok, Panu już podziękujemy.

    1800 nie, ale 850 już chyba tak. W moim przypadku było by to ogromnym
    problemem, bo mieszkam w miejscu gdzie sieci działają *tylko* na 900

    Pozdr.
    Skorupa

  • 13. Data: 2010-11-12 09:37:25
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał

    > 1800 nie, ale 850 już chyba tak. W moim przypadku było by to ogromnym
    > problemem, bo mieszkam w miejscu gdzie sieci działają *tylko* na 900

    Nie rozmawiamy tutaj o _Twoich_ problemach tylko o INNYM paśmie.

  • 14. Data: 2010-11-12 21:44:31
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    W dniu 2010-11-12 10:37, Tomek pisze:

    > Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał

    > Nie rozmawiamy tutaj o _Twoich_ problemach tylko o INNYM paśmie.

    No właśnie, więc życzę udanej podróży po Polsce z telefonie działającym
    w paśmie 850 MHz. Obawiam się, że wtedy nie był by to tylko mój problem ;)

    Pozdr.
    Skorupa

  • 15. Data: 2010-11-13 09:13:06
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał

    > No właśnie, więc życzę udanej podróży po Polsce z telefonie działającym w
    > paśmie 850 MHz. Obawiam się, że wtedy nie był by to tylko mój problem ;)

    Jak wyżej. Chcesz teraz opisywać _SWOJE_ problemy podczas podróży? Litości.

  • 16. Data: 2010-11-13 11:46:01
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-11-13 10:13, Tomek wrote:

    > Jak wyżej. Chcesz teraz opisywać _SWOJE_ problemy podczas podróży? Litości.

    Chyba niewiele rozumiesz z tego, co ci kolega mówi...

    TG

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 17. Data: 2010-11-13 11:47:49
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl> napisał:

    > Chyba niewiele rozumiesz z tego, co ci kolega mówi...

    Przeczytaj go od początku, wtedy zrozumiesz i Ty.

  • 18. Data: 2010-11-13 19:05:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-07 20:36, Skorupa pisze:
    > Tak mi się rzuciło w oczy: http://allegro.pl/item1301279667.html co o
    > tym sądzicie ;> ?
    > Ciekawy jest zwłaszcza ten kawałek: Gwarancja 1 miesiac od daty zakupu
    > *NIE DOTYCZY ZASIEGU WSPÓŁPRACY Z KARTAMI SIM*....

    Nie dzialajacy w Polsce szrot. Na dodatek jest wysokiej klasy złom na
    poziomie KS360, Sidekicki do działania potrzebuja dzialajace chmury wiec
    bez uslugi sa zwyczajny szajsem. Ktos kto to sprzedaje powinien dostac
    kopa w dupe

  • 19. Data: 2010-11-14 12:48:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Nov 2010 20:05:41 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

> [...]
    >poziomie KS360, Sidekicki do działania potrzebuja dzialajace chmury wiec
    >bez uslugi sa zwyczajny szajsem. Ktos kto to sprzedaje powinien dostac

    Hej - uczciwie ostrzega co czeka klienta, dlaczego mialby byc kopany ?

    J.

  • 20. Data: 2010-11-14 20:33:42
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    W dniu 2010-11-13 12:47, Tomek pisze:

    > Przeczytaj go od początku, wtedy zrozumiesz i Ty.

    Litości...

    Pozdr.
    Skorupa