  • 1. Data: 2011-08-10 16:12:17
    Temat: ciekawostka - darmowy net od Solorza
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    O kontekście można się dowiedzieć więcej, wklikując aero2 w wyszukiwarkę.
    Jak ktoś się widzi w zasięgu
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/internet/mapa-zas
    iegu.cp
    i czasem bywa w stolicy (formalności), i ma jakiegoś diwajsa z obsługą HSPA+
    (najlepiej dedykowany modem,
    ale komórka też od biedy), i nie wymaga super-prędkości (ćwierć Mb przez 2
    lata, potem pół Mb)
    to składa wniosek i czeka ok. miesiąca, może już krócej, na zaproszenie do
    biura w celu odebrania karty SIM.
    http://www.aero2.pl/www/ubdi.html

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-08-10 17:40:37
    Temat: Re: ciekawostka - darmowy net od Solorza
    Od: gomader <g...@g...deleteit.com>

    On 08/10/2011 06:12 PM, adamschodowy wrote:
> [...]
    > lata, potem pół Mb)
    > to składa wniosek i czeka ok. miesiąca, może już krócej, na zaproszenie do

    jak dlugo ma byc ten bezplatny internet? tylko 3 lata?

  • 3. Data: 2011-08-10 19:19:55
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    slyszalem o tym, fajna sprawa ALE dlaczego odbior wylacznie osobisty? Do
    stolicy mi nie po drodze :(

  • 4. Data: 2011-08-10 19:24:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 21:19:55 +0200, Papkin napisał(a):
    > slyszalem o tym, fajna sprawa ALE dlaczego odbior wylacznie osobisty? Do
    > stolicy mi nie po drodze :(

    Poza stolica chwilowo i tak nie dziala.

    Ale jak sie rozkreci, to moze dostaniesz w Plusie.

    J.

  • 5. Data: 2011-08-10 21:19:20
    Od: bratsiostry <n...@i...pl>

    Papkin pisze:
    > slyszalem o tym, fajna sprawa ALE dlaczego odbior wylacznie osobisty? Do
    > stolicy mi nie po drodze :(
    Bo warunkiem w przetargu miał być darmowy Internet. Ale nie było w
    warunkach zdefiniowanej dostępności.
    Jest biuro, kolejka, itd. i jest darmowy Internet.
    Odbiór osobisty żeby nie było zbyt wielu chętnych - bo to kosztowałoby
    zbyt wiele.

  • 6. Data: 2011-08-10 22:34:58
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik adamschodowy napisał:
> [...]
    > lata, potem pół Mb)
    > to składa wniosek i czeka ok. miesiąca, może już krócej, na zaproszenie do

    Nie mówi się "od Solorza" ale " od Kroka"...

    --
    Darek

  • 7. Data: 2011-08-11 01:48:43
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2011-08-10 23:19, bratsiostry pisze:
> [...]
    > Jest biuro, kolejka, itd. i jest darmowy Internet.
    > Odbiór osobisty żeby nie było zbyt wielu chętnych - bo to kosztowałoby

    To dobry przykład jak się w Polsce "kręci lody na potęgę". A kasa już
    płynie za koncesję szerokim strumieniem.

    Zainteresowanym polecam archiwalną lekturę, jak Solorz dostawał koncesję
    na nadawanie z satelity w latach 1993-94.
    K.

  • 8. Data: 2011-08-11 11:38:15
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2011-08-11 03:48, John Smith pisze:

    > To dobry przykład jak się w Polsce "kręci lody na potęgę". A kasa już
    > płynie za koncesję szerokim strumieniem.

    Nie za koncesje, matole, tylko za świadczoną usługę. Firma Aero2
    świadczy usługę darmowego dostępu do internetu na terenie kraju zgodnie
    ze specyfikacją przetargu który wygrało. Wkrótce odbiór kart SIM będzie
    możliwy w punktach Cyfrowego Polsatu.

    > Zainteresowanym polecam archiwalną lekturę, jak Solorz dostawał koncesję
    > na nadawanie z satelity w latach 1993-94.

    No i co to ma do UBDI?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 9. Data: 2011-08-11 12:36:03
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    [...], matole, [...]
    Z wzajemnością...

    > --
    > pozdrawiam
    > Mikołaj

    Nie pozdrawiaj, szczególnie automatycznym podpisem, bo od tego chamstwa
    Ci nie ubędzie.
    Z poważaniem,
    K.
    P.S. Reszty tekstu nie czytałem, nie warto było.

  • 10. Data: 2011-08-11 15:52:16
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    adamschodowy nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > to składa wniosek i czeka ok. miesiąca, może już krócej, na
    > zaproszenie do biura w celu odebrania karty SIM.

    Ta... darmowy:
    "zgłosić się po odbiór Karty SIM do Biura Obsługi Klienta, które znajduje
    się w Warszawie, ul. Lwowska 19 piętro I w terminie wyznaczonym przez
    Operatora"
    czyli dla nie mieszkańca wawy jakieś 200zł na początek plus depozyt, jeszcze
    nie doczytałem jaki :/
    Przem