  • 31. Data: 2010-04-10 23:18:01
    Temat: Re: chcesz się ścigać ?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek M." <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hpqkmr$v6s$1@news.agh.edu.pl...

    > Adam też mnie kiedyś mocno poirytował, zaczeło się od tego:
    >
    > http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.krakow/b
    rowse_thread/thread/8d4b3442842638a4/d8c8602f38548de
    f?lnk=st&q=siepraw%2Btrzypion&rnum=1&hl=pl&pli=1

    > Cięzko się z nim dyskutuje, chociaż trzeba przyznać że czasami z jego
    > bełkotu mozna wyłowić coś wartościowego.

    WOW
    To coś nowego. Adaś zna się na elektryce, elektronice, hydraulice, budowaniu
    domów, zna się na samochodach, mechanice, zna się na chodowli kotów, zna się
    na jachtach i motorówkach, zna się na PoRD, zna się na medycynie, zna się na
    prawie, na polityce, na informatyce, na fotografice, ale nie wiedziałem, że
    jest najlepszym na świecie narciarzem :D
    No proszę, Leonardo przy nim to pikuś ... Pan pikuś ;D
    Szkoda tylko, że bez wykształcenia, bez rozumu i wredne. Mówią, że "rude to
    wredne" . Nie iwm na ile się sprawdza to przysłowie, ale tu niestety
    sprawdza się w 1000% :D

    O....!
    Ciekawe czy zna się na muzyce ?

  • 32. Data: 2010-04-10 23:18:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 10 Apr 2010 15:26:57 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Czy ja gdziekolwiek napisałem, że jechałem z predkością 120km/h ?
    > Napisałem, że udałem, że się ścigam i się rozbujaliśmy do 120

    Tak, Jacusiu - wij się gnido :D

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 33. Data: 2010-04-10 23:19:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 10 Apr 2010 16:07:16 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Skoro czerpiesz z tego korzyści materialne to mam pytanie: czy robisz to
    > uczciwie odprowadzając stosowne podatki ?

    Oczywiście, dupku zazdrosny. Umowa o dzieło, do tego 50% przychodu to
    koszty uzyskania.
    A Ty się wij, gnido latająca 120 na 70.

  • 34. Data: 2010-04-10 23:19:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 10 Apr 2010 19:45:33 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

    > O ile Adam trochę dokazywał w tym wątku, to Tobie jednak kompletnie
    > odjebało... :-)

    Jacusiowi, to już dawno ;)

  • 35. Data: 2010-04-10 23:24:18
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > Szkoda tylko, że bez wykształcenia, bez rozumu i wredne. Mówią, że "rude
    > to wredne" . Nie iwm na ile się sprawdza to przysłowie, ale tu niestety
> [...]

    Zna się też na kolei, pl.misc.kolej

  • 36. Data: 2010-04-10 23:27:56
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    >zna się na PoRD

    Tu akurat pokazał, że ma jeszcze przebłyski talentu z inteligencją. Poszukaj
    sobie opowieści jak mu się udało załatwić
    egzaminatora gdy go oblał po ponownym zdawaniu egzaminu na prawko, po tym
    jak mu zabrali. Pozostałe wypowiedzi to w większości bełkot frustrata
    niestety.

  • 37. Data: 2010-04-10 23:36:41
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > Oczywiście, dupku zazdrosny. Umowa o dzieło, do tego 50% przychodu to
    > koszty uzyskania.
    > A Ty się wij, gnido latająca 120 na 70.

    Adam przestań w tym dniu, jemu prawka nie zabrali.

  • 38. Data: 2010-04-11 00:07:26
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:1c7u5b8o32r3v.dlg@oldfield.org.pl...

    > Oczywiście, dupku zazdrosny. Umowa o dzieło, do tego 50% przychodu to
    > koszty uzyskania.
    > A Ty się wij, gnido latająca 120 na 70.

    Należysz do ZPAF ?

  • 39. Data: 2010-04-11 00:16:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 9 Apr 2010 21:48:56 +0200, Plumpi wrote:
> [...]

    Prawdziwy czy tylko slupek ?

    J.

  • 40. Data: 2010-04-11 00:20:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Apr 2010 15:17:25 +0200, moje_przedmioty wrote:

    >Kurwa.... sami lekarze na drodze

    No coz, roznie mozna na to spojrzec.
    Ze np Jurand ryzykuje w kazdym zakrecie, a pacjent jedzie bezpiecznie.

    Bywa tez inaczej, sam trafilem za takiego "mistrza prostej", ale coz
    robic, wyprzedzic nie ma gdzie ani czym, w koncu zwolnilem, i tak
    sobie pojechalismy - ja rowno ~100, a on w zmiennej odleglosci przede
    mna.

    J.