    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chcesz się ścigać ?
    Date: Sat, 10 Apr 2010 23:18:01 +0200

    Użytkownik "Wojtek M." <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hpqkmr$v6s$1@news.agh.edu.pl...

    > Adam też mnie kiedyś mocno poirytował, zaczeło się od tego:
    >
    > http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.krakow/b
    rowse_thread/thread/8d4b3442842638a4/d8c8602f38548de
    f?lnk=st&q=siepraw%2Btrzypion&rnum=1&hl=pl&pli=1

    > Cięzko się z nim dyskutuje, chociaż trzeba przyznać że czasami z jego
    > bełkotu mozna wyłowić coś wartościowego.

    WOW
    To coś nowego. Adaś zna się na elektryce, elektronice, hydraulice, budowaniu
    domów, zna się na samochodach, mechanice, zna się na chodowli kotów, zna się
    na jachtach i motorówkach, zna się na PoRD, zna się na medycynie, zna się na
    prawie, na polityce, na informatyce, na fotografice, ale nie wiedziałem, że
    jest najlepszym na świecie narciarzem :D
    No proszę, Leonardo przy nim to pikuś ... Pan pikuś ;D
    Szkoda tylko, że bez wykształcenia, bez rozumu i wredne. Mówią, że "rude to
    wredne" . Nie iwm na ile się sprawdza to przysłowie, ale tu niestety
    sprawdza się w 1000% :D

    O....!
    Ciekawe czy zna się na muzyce ?