  • 21. Data: 2010-04-10 16:37:05
    Temat: Re: chcesz się ścigać ?
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-04-10 12:45, Wojtek M. pisze:

    > Twój z pewnością przewyższam

    Jak widać - marzyć każdy może

  • 22. Data: 2010-04-10 16:43:47
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > Jak widać - marzyć każdy może

    Nie wiedziałem że jeździsz KIA, przykro mi i przepraszam jeżeli Cię to
    zabolało

  • 23. Data: 2010-04-10 18:49:43
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-04-10 16:43, Wojtek M. pisze:

    > Nie wiedziałem że jeździsz KIA, przykro mi i przepraszam jeżeli Cię to
    > zabolało

    tenbit.pl i wszystko jasne...

  • 24. Data: 2010-04-10 19:38:05
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "to" wrote:
    > I co, dumny z siebie byłeś?

    Nie.

    Nadzianie kolesia na suszarkę było zupełnie przypadkowe,
    nie napiszę dlaczego, bo zwolennicy PSJ mnie zjedzą. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 25. Data: 2010-04-10 19:41:33
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > tenbit.pl i wszystko jasne...

    Założyłem go około 10 lat temu i służy dla osób Twojego pokroju

  • 26. Data: 2010-04-10 19:45:33
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Plumpi pisze:
    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał
    > w wiadomości news:vj2rjv3t3x1w$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Tak, adasiu dopoknociarzu,

    O ile Adam trochę dokazywał w tym wątku, to Tobie jednak kompletnie
    odjebało... :-)

    Seco

  • 27. Data: 2010-04-10 19:46:53
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > Założyłem go około 10 lat temu i służy dla osób Twojego pokroju

    I raz na miesiąc zaglądam tam, żeby pokasować ewentualny spam napisany przez
    dzieci neostrady

  • 28. Data: 2010-04-10 21:32:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    .Peeter wrote:

    > Nadzianie kolesia na suszarkę było zupełnie przypadkowe, nie napiszę
    > dlaczego, bo zwolennicy PSJ mnie zjedzą. ;-)

    PSJ? Nie znam człowieka. ;)

    --
    cokolwiek

  • 29. Data: 2010-04-10 21:36:41
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:hpqdfv$il8$1@news2.ipartners.pl...

    > O ile Adam trochę dokazywał w tym wątku, to Tobie jednak kompletnie
    > odjebało... :-)

    Spokojnie nie odjebało, a ten kretyn po prostu dostaje to na co sobie
    zasłuzył. Za swoje chamstwo i czepianie się mnie na każdym kroku. Byłem
    cierpliwy i znosiłem z jego strony publiczne kłamstwa, pomówienia,
    oszczerstwa, wyzwiska, wpier....nie w prawie każdą moją wypowiedź z
    chamskimi i ubliżającymi tekstami. Teraz adaś dostaje po dupie ode mnie i
    będzie dostawał tak długo, aż nie znikonie z grup dyskusyjnych całkowicie.
    Szykuję mu jeszcze większą niespodziankę, ale to on się dopiero przekona o
    tym.
    Niestety to co teraz dostaje jest na jego własne życzenie. Proponowałem mu
    zakończenie tego, ale on to odrzucił. Kiedy ja się do niego odnosiłem z
    szacunkiem to on mną pomiatał i wyzywał. Do tego cały czas prowadzi grę
    zniesławienia mojej osoby, bo kierunie nim zawiść. Jest osobą, która ma
    braki w wykształceniu i dlatego ma na tym punkcie obsesję oczerniania i
    poniżania osób, które mają wyższe wykształcenie oraz wiedzę od niego.
    Chłop, który ma prawie 40 lat zachowuje się jak niedorobiony gówniarz.
    Wybacz, ale nie mogę mu tego puścić płazem i musi teraz dostać za swoje.
    Poczytaj nasze dyskusje na różnych grupach dyskusyjnych, zwłaszcza na grupie
    budowlanej, a sam się przekonasz kim on jest i do czego jest zdolny się
    posunąć i jak potrafi być wredny i mściwy. On nie tylko dokonał w tym wątku,
    ale taką aktywność przejawia na wielu grupach i wielu wątkach. Poczytaj w
    archiwum jego wypowiedzi, nie tylko odnoszących się do mnie. Każdy, kto ma
    inne zdanie niż adaś jest idiotą, nawet, a zwłaszcza wtedy, kiedy adaś się
    myli.

  • 30. Data: 2010-04-10 21:48:49
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

> [...]
    > inne zdanie niż adaś jest idiotą, nawet, a zwłaszcza wtedy, kiedy adaś się

    Adam też mnie kiedyś mocno poirytował, zaczeło się od tego:

    http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.krakow/b
    rowse_thread/thread/8d4b3442842638a4/d8c8602f38548de
    f?lnk=st&q=siepraw%2Btrzypion&rnum=1&hl=pl&pli=1

    Cięzko się z nim dyskutuje, chociaż trzeba przyznać że czasami z jego
    bełkotu mozna wyłowić coś wartościowego.