  • 11. Data: 2012-09-17 11:51:20
    Temat: Re: cbr 600 f4 dziwnie chodzi.
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    co znaczy nadawać sobie rady

  • 12. Data: 2012-09-17 12:00:16
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    p.s. moim zdaniem motor ci się popsuł

  • 13. Data: 2012-09-17 18:47:46
    Od: robert14321 <robert14321@_NOSPAM_wp.pl>

    maverik napisal

    > p.s. moim zdaniem motor ci się popsuł
    Banda cieci zaden z was niema pojecia jak doradzic komukolwiek w sprawach
    technicznych!
    Mam dla Was rade dolaczcie do jakiegos forum ortograficznego i przystapcie
    do olimpiady:)
    Nara!!
    P.S. Na innym forum chlopaki bez problemu ogarneli temat no ale niema sie
    co dziwic Oni nie jezdza na skuterach:)

  • 14. Data: 2012-09-17 18:52:22
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "robert14321" <robert14321@_NOSPAM_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:cfc77d1bc038ab4d8137df59a860f2e0$1@grupy.scigac
    z.pl...

    > P.S. Na innym forum chlopaki bez problemu ogarneli temat no ale niema
    > sie co dziwic Oni nie jezdza na skuterach:)

    A ty do tej pory nie ogarnąłeś, że to nie jest forum...

    --
    Yogi(n)

  • 15. Data: 2012-09-17 18:59:18
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-09-17 18:52, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "robert14321" <robert14321@_NOSPAM_wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:cfc77d1bc038ab4d8137df59a860f2e0$1@grupy.scigac
    z.pl...

    > A ty do tej pory nie ogarnąłeś, że to nie jest forum...

    Ale przynajmniej ze szkoły już wrócił,jakoś zrozumieć można:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S