eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowacanon 18-55 is z uszkodzonym AF - naprawiać czy kupić coś lepszego?canon 18-55 is z uszkodzonym AF - naprawiać czy kupić coś lepszego?
  • Data: 2009-08-30 19:54:13
    Temat: canon 18-55 is z uszkodzonym AF - naprawiać czy kupić coś lepszego?
    Od: znienacka <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Dziś mój kitowy canon 18-55 IS (kupiony w komplecie z 450D) ześwirował
    i przestał ruszać silniczkiem na AF w jedną stronę, tzn jak ręcznie
    przekręcę go w lewo (pozycja wysunięta) to af zadziała i silniczek się
    kręci w prawo i chowa obiektyw do naostrzenia. Niestety w drugą stronę
    już nie kręci.
    I teraz pytania:
    Co się popsuło? Gdzie to naprawić? Czy w ogóle warto go naprawiać?

    Zastanawiam się też czy nie "skorzystać z okazji" i nie kupić coś
    lepszego. Fundusze dość ograniczone (ok 1000 zł). Potrzebuję zakresu
    18-50 (mam jeszcze 55-250 IS canona). Przydałoby się coś jaśniejszego
    może z makro. Stabilizacja niekoniecznie. Wiem że przy tej kwocie
    będzie ciężko, ale widziałem na allegro używaną sigmę 18-50 2.8 EX DC
    Macro za 1200 zł. Co polecilibyście do amatorskiego pstrykania?

    pozdrawiam
    znienacka