  • 31. Data: 2011-06-25 14:52:13
    Temat: Re: burza
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:iu4oai$qrs$1@news.vectranet.pl...
    > Tę fotke ustrzeliłem z metra Sigmą 70-300 1:4-5.6 APO DG
    > http://img36.imageshack.us/img36/8199/muchad.jpg

    Czyli jednak niekoniecznie bełkot marketingowy...

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 32. Data: 2011-06-25 16:22:53
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    07190268210.jpg

    > Cóż, w zalezności od grupy odpowiedzi mogą być różne (np. sedno polityki
    > kadrowej PO, nowoczesna wersja Hołdu pRuskiego, itp.) ze względu na
    > tematykę tej, napiszę, że nienajgorszej jakości fotomontaż ;-)

    Za bardzo zadbana dłoń, pierścionek.
    Przednie!
    ;-)

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 33. Data: 2011-06-25 17:17:47
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:iu520u$aan$1@usenet.news.interia.pl...

    > Za bardzo zadbana dłoń, pierścionek.
    > Przednie!
    > ;-)
    Jaruzelski jest oryginalny, to Komorowski z dłonią jest doklejony (w
    oryginale ściska mu dłoń)
    http://i.pinger.pl/pgr364/e217581e000de7ab4d0e696a/k
    omorowski_jaruzelski_550.jpg

  • 34. Data: 2011-06-25 18:53:54
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-06-25 14:31, T...@s...in.the.world pisze:

    > Ja tam nie wiem, co optyczni.
    > Sam mam podobnego tamrona, w wersji 18-250. Uzywam jako glownego
    > obiektywu na wycieczki. Ale do makro to on sie nadaje w stopniu zerowym.
    >[...]

    Opinie optycznych bywają bardzo różne pod względem wiarygodności, ale z
    tego co wiem ten Tamron 18-200 jest faktycznie kiepski. Tamron 18-250 to
    inna konstrukcja, o ile wiem zdecydowanie lepsza optycznie mimo
    szerszego zakresu ogniskowych.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 35. Data: 2011-06-25 23:03:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <iu4nc1$nl7$2@usenet.news.interia.pl>,
    a.com> wrote:

    > Dżizas!
    > Yogi, co to jest?!!!

    To ten oszolom Zyga zarzecki.
    Znowu wypadles z KFa (zmieniles adres pewnie).
    Spadaj!

    TA

  • 36. Data: 2011-06-25 23:09:07
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > To ten oszolom Zyga zarzecki.
    > Znowu wypadles z KFa (zmieniles adres pewnie).
    > Spadaj!

    Spieprzaj dziadu!

    ... zmieniłeś adres pewnie... i co, rozpłakałeś się, komputer się
    przegrzał, żyłka pulsuje?
    Won!

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 37. Data: 2011-06-27 06:57:32
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Czyli jednak niekoniecznie bełkot marketingowy...

    Ta Sigma IIRC ma skale 1:2, o belkocie bylo w kontekscie
    Tamrona 18-200 (skala ~1:4), ktorego z reszta szczerze odradzam...

    pozdrawiam,
    Vituniu.