  • Data: 2014-07-01 04:41:35
    Temat: ...bo jeździć to trzeba umieć...
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nocą wracałem z Kalisza. Rejsowa 90km/h i szczerze mówiąc w bardzo
    niewielu miejscach zwalniałem. Jazda była tak równa, że spalanie wyszło
    3.8l/100km (według komputera). Ale nie o tym, jakoś przed kołem jeszcze
    przypałętała się Fabia. Doszedł mnie z dużą różnicą prędkości, po czym
    czaił się kilka kilometrów, aby mnie wyprzedzić. Niestety jegomość to
    stanowczo mistrz prostej. Mimo, że niby odchodził, to na każdym
    praktycznie zakręcie bardzo się do niego zbliżałem, albo wręcz go
    dochodziłem o pseudo zabudowanych nie wspomnę. Doszło do absurdu, na
    odcinku 60 km nie przekroczyłem nawet na chwilę 90km/h a mimo to 8 razy
    pacjenta wyprzedziłem, w efekcie do Włocławka wjeżdżałem pierwszy. Tu w
    końcu jegomość dopatrzył się,że mam CB na dachu i usłyszałem, że jestem
    chujem, bo mu jechać nie dam, że go wyprzedzam, aby za chwilę się wlec
    90 na godzinę, że takich jak ja to rozstrzelać. Nawet nie wchodziłem z
    nim w dyskusję. W końcu we Włocławku wjechałem zatankować, a gość za
    mną. Wyskoczył jak poparzony i najwyraźniej uznając, że miałem wyłączone
    CB i nie słyszałem powtórzył wcześniejsze słowa... Jak mu
    odpowiedziałem, że jeździć to trzeba umieć, to z łapkami zaczął
    startować, ale gdy mu to jego rączki złapałem zrozumiał, że musi trochę
    jeszcze szpinaku pojeść i na siłownie pochodzić... No kurde, skąd się
    tacy biorą? Rozumiem, młodość ma swoje prawa, ale czy ja mu broniłem
    jechać szybciej? Utrudniałem wyprzedzanie, albo co? Śmieszne to, tym
    bardziej, że mi się naprawdę nigdzie nie spieszyło, a po drodze może ze
    3 samochody widziałem (pusta droga).

    anacron
    aba/