  • Data: 2014-07-01 11:10:12
    Temat: Re: ...bo jeździć to trzeba umieć...
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-01 09:03, b...@g...com pisze:
    > W weekend pojezdzilem po bieszczadzkich serpentynach.
    > Solina-Polanczyk-Terka...spotkalem pare BMW e46 e87 ktore dochodzilem na winklach a
    potem wyprzedzalem.

    > Wiśienką na torcie była trasa Majda-Komańcza. Bardzo piekna droga, czasem
    dziurawa...ale cudowne pagorki a tam gdzie byla dobra droga to dawalem masakrycznie w
    palnik.
    > Od Cisnej doszedl mnie Saab 9-5Aero czyli wersje od 230PS - 250PS. Pozwolilem sie
    wyprzedzic bo chcialem zeby byl przynętą dla policji i foto. Ale do rzeczy: na
    zakretach go dochodzilem. Na prostych też, acz gdy droga była dziurawa to zwalniałem

    > I to wszystko w aucie (z rynku US) który ma 160 PS, 1450 kg, lipne opony 215/60
    Energy Saver ktore piszczą nawet przy nieco mocnym hamowaniu i miekkie zawieszenie
    którego ręką jestem w stanie poprzecznie podnieść na tylnej osi o ponad 5 cm.

    > Pozdrawiam
    > Bugatti

    A to posiadanie 200+ do czegoś zobowiązuje? :)
    (-5 to ciężkie padło, do tego jak ma kiepskie opony i słabe umiejętności
    to efekt jak widać :)

    Ostatnio zrobiłem sobie trip Olsztyn Augustów przez Mikołajki czyli non
    stop zakręty po 90st i ograniczenia do 40km/h czyli jakieś 200km w 2h ;)

    Lewis