  • 21. Data: 2010-08-27 08:35:39
    Temat: Re: bmw k 100 niszczy swiece
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    On 27 Sie, 10:03, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl"
    <r...@g...com> wrote:

    > Dokładnie tak. Na obudowie filtra powietrza, jest otwór zaślepiony
    > gumowym korkiem (korek tam musi być, inaczej lewe powietrze w
    > systemie)- prawy przedni róg, imbus 5mm, C0 - 2=- 0,5 % . Tu jest
    > więcej informacji:http://skylands.ibmwr.org/tom/tech/l-jet-
    cal.htmlhttp://skylands.ibmwr.org/tom/tech/co-settin
    g.html

    > Pozdrawiam,
    > Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS szybsze, bo czerwone :D

    witam. tak wiem gdzie to jest .czyli jakas stacja do diagnostyki
    gdzie moga ustawic na zawartosc CO. czyli kazda stacja tak mysle .

    pzadr ponury bmwk 100 niech to sie skonczy

  • 22. Data: 2010-08-29 10:08:22
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    <r...@g...com> wrote:

> [...]
    g.html

    > Pozdrawiam,
    > Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS szybsze, bo czerwone :D

    dzieki za podanie linkow trochhe pomoglo tak na oko to nie regulacja
    musze teraz znalezsc kogos z analizatorem spalin kto kuma temat i
    doregulowac .\

    pzdr bmw k 100 czerwone