  • 1. Data: 2010-08-24 21:44:11
    Temat: Jakie opony do quada?
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Ktos sie orientuje, jakie musze zanabyc opny do felgi 9X12 cali, gdzie 9
    to szerokosc, 12 to srednica i gdzie kupic najtansze i jakie, chodzi o
    terenowe
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 2. Data: 2010-08-25 11:47:21
    Temat: Re: Jakie opony do quada?
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    siema

    > Ktos sie orientuje, jakie musze zanabyc opny do felgi 9X12 cali, gdzie 9
    > to szerokosc, 12 to srednica i gdzie kupic najtansze i jakie, chodzi o
    > terenowe

    Pytanie piekne zadanie, zadaj je jeszcze raz bo Cie zjedza :>
    a) *x9-12
    b) oska czy przeprawowka?
    c) *=25? 26? 27? 28?
    d) co znaczy najtansze?

    --
    pozdr
    Rogal

  • 3. Data: 2010-08-25 11:53:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-25, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:

    > Pytanie piekne zadanie, zadaj je jeszcze raz bo Cie zjedza :>

    Nie wspominajac juz ze NTG! ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-08-25 12:01:08
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Pytanie piekne zadanie, zadaj je jeszcze raz bo Cie zjedza :>
    > a) *x9-12
    > b) oska czy przeprawowka?
    > c) *=25? 26? 27? 28?
    > d) co znaczy najtansze?

    opony na teren, czyli bloto, piach, pola, lasy
    zadalem tak pytanie, bo to do buggy beda opony,
    a najtansze, to jak marka, gdzie kupic, nie musza byc nowe.
    Dla dobra ceny moge kola albo poszerzyc, albo zwezic, bo bede je dopiero
    robil, fela bedzie z malucha

  • 5. Data: 2010-08-25 13:21:48
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    W dniu 25.08.2010 14:01, Michał V-R pisze:
    > Dla dobra ceny moge kola albo poszerzyc, albo zwezic, bo bede je dopiero
    > robil, fela bedzie z malucha

    Sam przerabiasz koła? Mógłbyś coś o tym więcej napisać? Sam mam ruraka i
    zastanawiam się coraz częściej nad przeróbką kół i zarzuceniu kół od quada.
    Suzuki GSF 600N '00

  • 6. Data: 2010-08-25 14:31:33
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Sam przerabiasz koła? Mógłbyś coś o tym więcej napisać? Sam mam ruraka i
    > zastanawiam się coraz częściej nad przeróbką kół i zarzuceniu kół od quada.
    Tutaj jest co nieco napisane:
    http://szayowozy.net/viewtopic.php?t=1524
    http://szayowozy.net/viewtopic.php?t=399
    Tylko chyba bedziesz musial sie zalogowac.
    Jak bedziesz chcial wiecej, to wysle ci fotki, ktore sam dostalem jak to
    zrobic

  • 7. Data: 2010-08-27 08:13:35
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    On 25.08.2010 16:31, Michał V-R wrote:

> [...]
    > Tylko chyba bedziesz musial sie zalogowac.
    > Jak bedziesz chcial wiecej, to wysle ci fotki, ktore sam dostalem jak to

    Jakby nie było problemu to możesz podesłać mi fotki na @. Aktualnie mam
    założone "rolnicze jodełki" na zwykłe felgi od malucha, ale niestety nie
    dają rady w dużym błocie.

    Suzuki GSF 600N '00

  • 8. Data: 2010-08-27 22:31:35
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Jakby nie było problemu to możesz podesłać mi fotki na @. Aktualnie mam
    > założone "rolnicze jodełki" na zwykłe felgi od malucha, ale niestety nie
    > dają rady w dużym błocie.

    poszlo na priv