  • 11. Data: 2010-08-26 09:38:52
    Temat: Re: bmw k 100 niszczy swiece
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-25, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Za to na slowniku ortograficznym przyoszczedziles zajebiscie.

    A Ty co myslisz, ze swiece to za darmo sa?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2010-08-26 09:48:57
    Od: Magic <m...@w...pl>

    ponury pisze:

    > witam byly ngk d7ea ostanio zalozylem ngk dr7ea

    Może po prostu buma nie toleruje zamienników ? W cegle mam Beru, jak
    przepisano w instrukcji, i nie ma z nimi żadnych kłopotów.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2010-08-26 09:59:34
    Od: mk <d...@t...pl>

    Może masz za dużą temp. spalania, która podnosi dostający się olej do
    cylindra?
    Pdr. M

  • 14. Data: 2010-08-26 12:48:11
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    On 26 Sie, 11:59, mk <d...@t...pl> wrote:
    > Może masz za dużą temp. spalania, która podnosi dostający się olej do
    > cylindra?

    ?? :O "podnosi.... olej" ?! Przepraszam, w jakim języku prowadzimy
    dyskusję?

    Wracając do tematu - warto spróbować innych świec niż NGK, oprócz Beru
    (gdzie można dostać Beru do cegły?) jeszcze Bosch jest przewidziany.
    Ponury sprawdzałeś zawartość CO w spalinach?

    Pozdrawiam,
    Rafik aka Delete + BMW K1100 RS szybsze, bo czerwone, ale świece ma
    zawsze zakopcone :(.

  • 15. Data: 2010-08-26 13:30:28
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl pisze:

    > ?? :O "podnosi.... olej" ?! Przepraszam, w jakim języku prowadzimy
    > dyskusję?
    >
    > Wracając do tematu - warto spróbować innych świec niż NGK, oprócz Beru
    > (gdzie można dostać Beru do cegły?)

    W serwisie BMW zapewne ... Ja kupowałem na Czerniakowskiej, ale tam
    zdaje się ich już nie ma, zamawiałem też graty w Auto Fus na
    Ostrobramskiej (DC).

  • 16. Data: 2010-08-26 19:20:38
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    On 26 Sie, 14:48, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl"
    <r...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Pozdrawiam,
    > Rafik aka Delete + BMW K1100 RS szybsze, bo czerwone, ale świece ma

    witam. wlasnie gdzie to mozna zrobic bo pewnie chodzi o
    przeplywomierz ?/
    ak bosch tez ale denso moze ??
    pzdr ponury

  • 17. Data: 2010-08-26 19:52:32
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    On 26 Sie, 09:58, Pawel_sm <ja312@wp_tosiewytnie_.pl> wrote:

    > Podejrzewam ze to moze jakis inny problem ale, moze sprobuj swiece innej
    > firmy ?
    >
    > Mi sie raz zdazylo, ze 2 nowe NGK (chyba tez dr7ea) padly po ok tygodniu.
    > Najpierw jedna, dojechalem na drugim garze do domu, i zaraz druga...
    > Wlozylem stare zuzyte i dzialaly jeszcze dlugo.
    > Sprzedawca powiedzial mi, ze moj przypadek nie jest wyjatkiem jesli
    > chodzi NGK...
    >
    > pozdrawiam
    witam. wlasnie problem tylko jaki? jak poprzednio pisalem w innym
    temacie o przerywaniu to rzeczy dzieja sie jak padlem z moja buuma .
    i do tej pory klopoty sa z nia .
    pzdr ponury

  • 18. Data: 2010-08-26 23:30:18
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > witam. wlasnie gdzie to mozna zrobic bo pewnie chodzi o
    > przeplywomierz ?/
    > ak bosch tez ale denso moze ??
    > pzdr ponury

    ja bym polecal denso
    tutaj znajdziesz do swojego
    http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/
    mc/mc-maker.cgi
    a najtaniej denso w polsce sprzedaje www.hdmot.pl, jak nie maja to
    zamowia i bedzie. JA tam swoje swieczki kupilem o 20zl taniej na sztuce,
    niz byly gdzie indziej
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 19. Data: 2010-08-27 08:03:05
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    On 26 Sie, 21:20, ponury <v...@p...onet.pl> wrote:

    > witam. wlasnie gdzie to mozna zrobic bo pewnie chodzi o
    > przeplywomierz ?/

    Dokładnie tak. Na obudowie filtra powietrza, jest otwór zaślepiony
    gumowym korkiem (korek tam musi być, inaczej lewe powietrze w
    systemie)- prawy przedni róg, imbus 5mm, C0 - 2=- 0,5 % . Tu jest
    więcej informacji:
    http://skylands.ibmwr.org/tom/tech/l-jet-cal.html
    http://skylands.ibmwr.org/tom/tech/co-setting.html

    Pozdrawiam,
    Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS szybsze, bo czerwone :D

  • 20. Data: 2010-08-27 08:35:25
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    On 27 Sie, 01:30, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    > a najtaniej denso w polsce sprzedajewww.hdmot.pl, jak nie maja to
    > zamowia i bedzie. JA tam swoje swieczki kupilem o 20zl taniej na sztuce,
    dzieki za info .pzdr bmw k 100