  • 1. Data: 2010-08-25 16:51:41
    Temat: bmw k 100 niszczy swiece
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    witam szanowna brac. moze ktos mi podpowie w temacie ?
    pzdr ponury bmw k 100

  • 2. Data: 2010-08-25 19:18:40
    Temat: Re: bmw k 100 niszczy swiece
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    On 25 Sie, 18:51, ponury <v...@p...onet.pl> wrote:
    > witam szanowna brac.  moze ktos mi podpowie w temacie ?

    W jaki sposób niszczy? Przegrzewa, zalewa, zarzuca nagarem, rozjeżdża
    je na miazgę ;) ? Jakie tam masz założone świece?

    Pozdrawiam,
    Rafik aka DeLeTe +BMW K1100 RS szybsze, bo czerwone

  • 3. Data: 2010-08-25 19:26:49
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    On 25 Sie, 21:18, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl"
    <r...@g...com> wrote:

    > W jaki sposób niszczy? Przegrzewa, zalewa, zarzuca nagarem, rozjeżdża
    > je na miazgę ;) ? Jakie tam masz założone świece?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Rafik aka DeLeTe +BMW K1100 RS szybsze, bo czerwone

    witam byly ngk d7ea ostanio zalozylem ngk dr7ea
    swice poprostu odmawiaja posluszenstwa bylem w podruzy u musuialem
    dwa razy wymienic swiece aby dojechac do chaty.
    pzdr ponury bmw k 100

  • 4. Data: 2010-08-25 19:29:09
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "ponury" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > witam byly ngk d7ea ostanio zalozylem ngk dr7ea
    > swice poprostu odmawiaja posluszenstwa bylem w podruzy u musuialem
    > dwa razy wymienic swiece aby dojechac do chaty.
    > pzdr ponury bmw k 100

    Może już czas kupić nowe a nie trzymać te od nowości maszyny i przekładać w
    te i nazad:-)

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2010-08-25 19:33:13
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    On 25 Sie, 21:29, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    z10g2000yqb.googlegroups.com...

    > Może już czas kupić nowe a nie trzymać te od nowości maszyny i przekładać w

    szanowny kolego niestety ale byly nowki tu nie oszczedzam. nie skapiem
    hehehe
    pozdrawiam sedecznie

  • 6. Data: 2010-08-25 20:05:29
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-08-25 21:33, ponury pisze:

    > szanowny kolego niestety ale byly nowki tu nie oszczedzam. nie skapiem
    > hehehe
    > pozdrawiam sedecznie

    Za to na slowniku ortograficznym przyoszczedziles zajebiscie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2010-08-25 21:27:11
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    On 25 Sie, 22:05, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > --
    > Kuczu
    >
    > LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)

    i racja ale sie poprawie
    pzdr ponury

  • 8. Data: 2010-08-25 21:38:00
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > --
    > Kuczu
    >
    > LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)

    ROTFL :-)))))))

    --
    marcin

    Triumph Trophy 900
    wroc

  • 9. Data: 2010-08-26 07:58:18
    Od: Pawel_sm <ja312@wp_tosiewytnie_.pl>

    > witam byly ngk d7ea ostanio zalozylem ngk dr7ea swice poprostu
    > odmawiaja posluszenstwa bylem w podruzy u musuialem dwa razy wymienic
    > swiece aby dojechac do chaty. pzdr ponury bmw k 100

    Podejrzewam ze to moze jakis inny problem ale, moze sprobuj swiece innej
    firmy ?

    Mi sie raz zdazylo, ze 2 nowe NGK (chyba tez dr7ea) padly po ok tygodniu.
    Najpierw jedna, dojechalem na drugim garze do domu, i zaraz druga...
    Wlozylem stare zuzyte i dzialaly jeszcze dlugo.
    Sprzedawca powiedzial mi, ze moj przypadek nie jest wyjatkiem jesli
    chodzi NGK...

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-08-26 09:28:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-25, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Za to na slowniku ortograficznym przyoszczedziles zajebiscie.

    A Ty co myslisz, ze swiece to za darmo sa?

    --
    Artur
    ZZR 1200