  • 1. Data: 2010-01-28 16:37:39
    Temat: Laptop HP dv6000 problem z Windowsem
    Od: peyrol <p...@g...com>

    Witajcie

    Czy może spotkaliście się z podobnym problem ? (jeśli nie ta grupa
    proszę o wskazanie właściwej):

    Laptop pracuje pod Windows Vista. Seria Dv6000 Hp.

    Karta graficzna: NVIDIA GeForce 8400M GS

    Objawy, które pojawiają się gdy komputer szwankuje. Nie dzieje się tak
    zawsze:

    1. Często na ekranie pozostaje, któryś z elementów z menu jakie się
    pojawiło po kliknięciu np. pulpitu. Najczęściej pozostaje
    półprzezroczysty prostokąt Odśwież. Kiedy chcę zmienić status w
    komunikatorze, pozostaje opcja online. Zmiana kompozycji Windows Vista
    na klasyczny nic nie zmienia.

    2. Na pasku zadań Windowsa nie są widoczne żadne okna. Praktycznie
    widać tylko start, ikony skrótów i zasobnik z ikonkami koło zegarka

    3. W Panelu Sterowania można wejść w 'Sprzęt i dźwięk' ale już nie
    można kliknąć lewym klawiszem myszy na 'Wyświetl sprzęt i urządzenia'.
    Czasem można kliknąć prawym i wybrać 'Otwórz'. Jednak w chwili gdy
    piszę tego posta nawet klikanie prawym przyciskiem nie powoduje
    otwarcia menu.

    Więcej objawów nie znalazłem. Przeinstalowywanie systemu z zamieszonej
    na dysku wersji instalacyjnej nie pomaga w niczym. Przeinstalowanie
    sterowników karty graficznej również nie. Programy antywirusowe nic
    nie wykrywają.

    Pozdrawiam
    peyrol

  • 2. Data: 2010-01-29 00:18:09
    Temat: Re: Laptop HP dv6000 problem z Windowsem
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Nagle sie to objawia, czy od początku startu komputera, można wtedy
    pracować czy tylko myszka chodzi po ekranie?

  • 3. Data: 2010-02-02 11:45:43
    Od: peyrol <p...@g...com>

    On 29 Sty, 01:18, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:
    > Nagle sie to objawia, czy od początku startu komputera, można wtedy
    > pracować czy tylko myszka chodzi po ekranie?

    Po uruchomieniu komputera problem potrafi w ogóle nie występować.
    Czasem występuje bezpośrednio po uruchomieniu. Czasem w trakcie po
    nieokreślonym czasie działania.

    Można w pełni pracować jeśli pominąć wymienione dolegliwości.
    Myszka w pełni działa.